Friday, January 27, 2012

Susu Susu Dutch Lady


korang suka minum susu???
aku suka...nak² bila dah jadi BF mak ni kan...
kenalah banyakkan minum susu sebagai salah satu milkbooster sendiri kan...
selain tu minum air masak jugak...
tapi nak gak minum susu...aneh...masa ngandung dulu, nak minum susu pun susah...terutama susu kaler putih...huhuhu...

lately aku perasan anak² makin suka susu dutch lady perisa coklat ni...
lagi pula telah diperkaya dengan LESS SUGAR...
irfan kalu ada susu kotak ni lam peti..kejap² dia p bukak peti...
kejap² buka peti lagi...
kadang sehari leh abis satu PEK susu ni...
satu pek ada 4 kotak...

ritu masa p Darussalam...aku borong satu caton (camner eh eja) susu ni..
senang...seperti dalam gambar di bawah ni...
ada 10 pek susu dalam kotak tu...
rege RM33.90...kira murah la ni...sebab selalunya satu pek tu rege dalam RM3.60 gitu...
nengok tempat jugak lah...


dan yang ni untuk aku...
aku amik 3 kotak jugak...
satu kotak rege RM4.45...aku rasa sini paling murah...
sebab kat tesco or giant regenya lebih kurang RM5.29 gitu...
mahai...

susu ni sehari aku leh abiskan sekotak...kadang 2 kotak gitu...
hehehe...sejak bila tah aku jadi hantu susu ni kan...


tapi yang perisa coklat ni best...stoberi pun aku suka gak...
eh yang plain pun aku bleh telan...
huhuhu...kena banyakkan protein dalam badan sendiri... :P

notadijariku: mari minum susu mariiiiiiiiiiiiii....

8 comments

Friday, January 27, 2012 10:26:00 AM

kalau bukan susu kaler putih saya suka gak..tapi kalau yang kaler putih punya, susahnya nak minum..

Friday, January 27, 2012 10:49:00 AM

yay, sy pun suka minum dutch lady choc...

Friday, January 27, 2012 10:52:00 AM

sama ngan huda, kalu susu tu ada kaler, masz ok jerk minum.. hehe

Friday, January 27, 2012 11:00:00 AM

sama la selera kita hehe ^_^

sy punya stok susu ceklet nie mesti ada dlm peti ais.. time2 kalau dia ada wat harga promosi lg banyak la yg disimpan

memang terbaik!!!! balik keje penat2 pastu sedut 1 kotak yg sejuk punyer perghhhhhhhh... nikmat dia tuhan jerk yg tau

Friday, January 27, 2012 11:04:00 AM

tu dia banyak nye susu
xpenah lagik aku borng sekotak gini

Friday, January 27, 2012 11:22:00 AM

AKU SUKA MINUM SUSU SUAM... SEDAP ... EVEN TAK JD bf MAMA CAM KO AKU KENA KEKALKAN SUSU JUGAK ... NK BF ALISHA SAMPAI BESAR EVEN BUDAK TU DOK REFUSES BF LA NI... NK EBM DLM BOTOL...KAT UMAH AKU BG EBM EVEN BOTOL... KAT TASKA JE FORMULA

Friday, January 27, 2012 11:43:00 AM

sedap susu dutch lady ni..aqeef suke yg coklat.. ummi dia bedal sume..hehe...

Friday, January 27, 2012 12:35:00 PM

murahhh tu..sy pun penggemar susu..paling suka brand ni lah mmg sedap ;)

Post a Comment