Thursday, January 12, 2012

Utamakan Keluarga...Family First


hehehe...tajuk, cam biasalah kan...takmo kalah punya pasal...aku la tuuu...
ok ok...rini aku cuti...tapi form cuti lam HRMIS lum isi lagi...isi kendian la...sebab HRMIS tak leh nak bukak...asyik jammed jek lately...

aku cuti KERANA...sebab-sebabnya adalah...sibuk kan nak bitau...orang tak amik pusing pun aku cuti...arghh...dulik ar...nak citer jugak...

1. mau ke HOSPITAL SERDANG...(mau ketemu sama doc yang menjadi igauan aku ...ok ok...ini aku tipu ok...ada urusan lain sebenarnya...)

2. mau ke SINI...


PUTRAJAYA
1. Pusat Keluarga LPPKN Putrajaya
Aras 4, No.55 Persiaran Perdana,
Presint 4,
Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat,
62100 Putrajaya.
Tel : 03-8323 1731/03-8323 1732

notadijariku: sib baik klinik yang dekat sudah dibuka kan...sekangkang kera jek dari opis...so pergi yang dekat jelah...ingat nak p yang kat hq sana...sesambil leh menyogo kan...hahaha...sempat lagi tu...

9 comments

Thursday, January 12, 2012 8:27:00 AM

akak, xmo tmbh anak ker?? hehe

Thursday, January 12, 2012 8:33:00 AM

pusat ini utk apa..tambah aanak ke kak? ehehehehhehehehehehhe
mesti amuk kat aku tu kang...

kat situ leh buat tuk perancang ker?

Thursday, January 12, 2012 9:44:00 AM

ye betul

Thursday, January 12, 2012 9:48:00 AM

alaaaa... meh la HQ sini... nnt bila follow-up boleh men'sogo' sekali... ;p

Thursday, January 12, 2012 9:59:00 AM

ooo cuti,
bestnyer kalu cuti, leh layan anak kat umah.. sambil baring2 tengok tv.. hehe

Thursday, January 12, 2012 10:51:00 AM

waa..bagus2 izan..nnti gitau la kekdah apa yg diambil...

Thursday, January 12, 2012 11:30:00 AM

wah...dah bukak yer LPPKN kat Putrajya...sblum ni pernah gi sini diaorang bgtau kat putrajya nak bukak...x sangka cepat da siap & bukak kat Putrajaya...mintak izin copy nak masuk blog sya...senang utk sya rujuk masa depan...

Thursday, January 12, 2012 2:35:00 PM

hehehe... ritu ke LPPKN kat HQ tu jugak la... mula la menyinggah sana sini kat kawasan sekitar tu.... :)

Thursday, January 12, 2012 2:53:00 PM

LPPKN ada kat pjaya dah yek..
dekatlah sikit..x pernah pg LPPKN..tp org kata nak pasang implanon murah sikit disitu..

Post a Comment