Friday, January 13, 2012

Wanita Ini Memiliki Dua FARAJ...


“Pasangan saya memiliki dua pilihan,” kata Hazel Jones, seorang wanita berusia 27 tahun dalam wawancara dengan sebuah stesen televisyen ITV kelmarin. Untuk pengetahuan anda, Hazel memiliki dua faraj yang terletak ‘sebelah menyebelah’. Dia juga menjelaskan bahawa dirinya sudah tiada dara – di kedua-duanya! Hazel didiagnosis memiliki kelainan yang terjadi satu dalam sejuta manusia. Selama ini Hazel selalu tertanya-tanya mengapa dia sering menderita kesakitan dan kekejangan semasa datangnya haid.
Ketika berusia 14 tahun, iaitu setelah menjalani diagnosis doktor, barulah dia mengetahui tentang keadaan badannya yang menakjubkan yang tidak dimiliki oleh wanita lain. Dia yang berasal dari High Wycombe, Britain ini rupa-rupanya memiliki dua vagina dan dua rahim.Pakar perubatan, Dr. Dawn Harper menjelaskan, keadaan yang dialami Hazel ini disebut uterus didelphys.Keadaan ini terjadi apabila dinding penyekat pada tabung rahim gagal memecah ketika Jones masih bayi.Akibatnya, dua rahim terbentuk diikuti dua vagina.



Dua uterus diikuti dengan dua vagina yang terpisah adalah kejadian yang sangat jarang berlaku. Menurut Dr. Harper, Hazel berkemungkinan akan mengalami komplikasi jika ia hamil. Dia, menurut Harper, mungkin akan mengalami risiko tinggi semasa hamil tua, keguguran, kelahiran tidak cukup bulan atau mengalami pendarahan ketika hamil. Hazel dalam pada itu menolak untuk melakukan pembedahan bagi mengubah farajnya, ini kerana dia selesa dengan kehidupannya sekarang. ” Saya memiliki kehidupan seks yang hebat ketika ini ”Ketika ditanya mengenai teman lelakinya, Hazel menjawab: ” Dia dapat dua daripada ‘dua-dua’ yang saya miliki.” Sumber : mynewshub.my

dikopi paste dari SINI

notajariku: hurmm...aku tak tau nak komen apa...huhuhu...

8 comments

Friday, January 13, 2012 9:19:00 AM

adoi..macam2.

Friday, January 13, 2012 9:24:00 AM

hurmmm

Friday, January 13, 2012 9:29:00 AM

so takyah nk kawen dua..ade 2 lubang.kira beli satu free satu lg lubang..tu xmasuk lubang montot..pergh 3 sekali hihi..apada aku merapu ni kihkih..patutnya guna satu dulu lubang..hok satu lg simpan dulu..apadaaa dia ni hihihi

Friday, January 13, 2012 9:30:00 AM

wah...kuasa Allah kan kak.....ni kalo preggy pun kalo kate lekat due2 rahim dpt le bb kembar lain rupe kan hehehheeh...tapi takut plak bace komplikasi kalo preggy tu....ape2pun bersyukur laa dgn ape yg kite ade skrang....

Friday, January 13, 2012 9:45:00 AM

kejadian Allah, sapelah kite untuk menghindarinya..boleh jadi kebaikan jugak boleh jadi keburukan..

Friday, January 13, 2012 9:56:00 AM

errr ngeri lak mendengarnya. tapi best juga ada dua, hahaaa. sebaliknya komplikasi ketika beranak tu? ngeri lak dgr. jadi? bersyukur dgn apa kita ada kan?

Friday, January 13, 2012 10:13:00 AM

Ajaib...

Friday, January 13, 2012 10:35:00 AM

biarr betiq..dua faraj...? ajaib..

Post a Comment