Friday, January 20, 2012

Wilma Muhammad...Terkini


hurmm...nengok kat popular post di bawah sidebar ni...ada up pasal wilma muhammad tu kan...
ritu aku pernah up cerita pasal dia datang ke opis aku di ENTRY INI...masa tu dia datang ngan arwah suami dia...CAPT MAHIR EFFENDI...rasanya nak renew licence pilot kut...sebab waktu kejadian tu aku dah balik dah pung...ada pun opismate hok lain jek yang sempat bergambar dengan dia...

kata my opismate, wilma makin cantik...nak² sejak dia bertudung...
waktu dia datang tu, dia dah slow sikit ngan industri hiburan...
ada yang masih ingat...dan ada yang sudah lupakan dia kut...

nilah gambar wilma masa dia datang ke opis dulu...bersama arwah suaminya...
al-fatihah buat capt. mahir...moga rohnya tenang disana...

nampak ayu jek kan...satu perubahan ke arah kebaikan...alhamdulillah...

dan sekarang katanya wilma buat come back...kerana apa aku pun tak pasti...
tapi sedih jugak ye, dia seorang ibu tunggal sekarang ni...
nak kena besarkan anak² seramai 4 orang kalu tak salah aku...

wilma menjadi covergirl di majalah JELITA...kena la tu...sebab dia mang cantik...hehehe...

notadijariku: JFK selalu jugaklah datang ke opis aku ni...

11 comments

Friday, January 20, 2012 2:44:00 PM

ayu je tgk..

Friday, January 20, 2012 3:17:00 PM

klu tak salah aku baca kat mana tah die pakai tudung sejak die kawen kot... benti dr dunia hiburan since die kawen sempat berlakon 1 filem je pasrah tu ....

skrg ni belakon balik sbb ade tawaran ngan kena kerja nk besarkan anak2 rasanye ...klu tak salah baca kat paper kosmo ke metro tah itu je laki aku slalu beli time dlm pantang ari tu ......klu slaah sori

Friday, January 20, 2012 3:26:00 PM

cantik dia bertudung.. btl la dia berlakon dalam pasrah.. tu je lakonan dia aku ingat huhuhu...

Friday, January 20, 2012 3:27:00 PM

eh, kak, terguna perkataan 'aku' lak.. tu la baca komen manje dah teraku engkau haahah.. sori kak..saye tidak sengaje.. hihihi

Friday, January 20, 2012 3:40:00 PM

JFK x makan durian.. rugi2....

Friday, January 20, 2012 3:41:00 PM

sweet kan... suka tengok..

Friday, January 20, 2012 3:44:00 PM

xjemu et nengok wilma ni kak..senyuman dia tu cam 1002 erti...hehe

Friday, January 20, 2012 3:56:00 PM

ayu..masih macam dulu2 gak..

Friday, January 20, 2012 4:06:00 PM

sape die? pelakon eh..
mcm x knal je..uhu

Saturday, January 21, 2012 8:59:00 AM

kecil molek je orgnye

Saturday, January 21, 2012 8:59:00 AM

kecil molek je orgnye

Post a Comment