Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday-Kasih Ibu Membawa Ke Syurga



Gambar yang membawa seribu satu makna...

13 comments

Wednesday, January 11, 2012 8:30:00 AM

sian tgk pic ni.. susu ibu penyambung nyawa

Wednesday, January 11, 2012 8:34:00 AM

kesian tgk.... sedihnya

Wednesday, January 11, 2012 8:40:00 AM

Rasa sedih lak tengok gambar ni.. Alhamdulillah, anak2 cukup makan minum walaupun tak la semewah mana...

Wednesday, January 11, 2012 8:41:00 AM

kesiannya
kurang zat n makan..

Wednesday, January 11, 2012 8:44:00 AM

yaAllah kak..insaf eT tgk pic nih...

Wednesday, January 11, 2012 8:46:00 AM

x sanggup nak tengok la :(

Wednesday, January 11, 2012 8:55:00 AM

sayu giler hati..smpi mcm tu sekali dia susu kan anak..

Wednesday, January 11, 2012 9:32:00 AM

walau ibu lapar..tetap sanggup sua kan susu yg dah kering....sadish2...semoga mereka akan bahagia dan gembira..Ya Allah berikan la mereka kebahagian di dunia dan akhirat...

aku doakan tuk mereka walau tak tau mereka kafir atau islam...tapi hati aku tak sanggup nak tgk...sian kat anak dan ibu jugak

Wednesday, January 11, 2012 9:50:00 AM

i'm so touch with this picture..:(

Wednesday, January 11, 2012 10:07:00 AM

Allahuakbar..... bersyukur rasanya kita kat Malaysia ni kan...

Wednesday, January 11, 2012 10:23:00 AM

tersentuh...smpai mcm tu sekali..ada ke susu tu..allahuakbar...!

Wednesday, January 11, 2012 11:37:00 AM

Sy menangis tgk gambar nie!

Monday, January 16, 2012 11:01:00 AM

kesian nye......

Post a Comment