Tuesday, February 14, 2012

Alhamdulillah...Rezeki Buat Iris


hari tu...adalah satu Give Away berlegar² di FB...
aku ni cukup liat...cukup malas...dan cukup segala la nak masuk GA ke apa keh...sangat malas dan lemau ok...tapi ritu tetiba jadi rajin...kata orang sekadar 'memeriahkan' majlis jek...
sebab GA tu untuk anak gadis bawah umur yang memakai CD...
owhh...nape tidak kan...iris pun memang pakai CD per...
so aku buh kat FB tu banyak gak gambar iris...ada yang dia memakai CD dan ada yang tak...
hehehe, kata nak memeriahkan majlis...menang atau tak, belakang kira...lagi pun seronok sebab dapat berkongsi dan bertukar² pengalaman dengan ibu² dan mak² yang menggunakan CD secara eksklusif kan...

nengok kat FB ahkak ni...result dah keluar...siyes aku tak sedar pun yang result dah keluar...
sebab takdelah mengharap nak menang ke apa kan...
tapi tetiba, mata tertacap gambar dak iris...owhh...sangat suka sangat suka...
nak² menang satu CD cap BABY WIZARD seperti dibawah...
tambah lagi suka mak lum ada CD cap ni tau...
baru berangan nak beli satu...
eh tambah lagi suka, CD ni jenis velro...bukan button...hehehe...

dan nilah bukti kemenangan iris tu...
Sila Klik Untuk Tumbesaran Gambar...
gambar tulah yang dipilih oleh penganjur...alhamdulillah...

dan gaji ni, tak sabar aku nak clearkan order CD dibawah ni...
dapat rege offer RM36.55 sehelai/seketul...kalu rege asal dalam RM43 rasanya...
sesekali nak merasa CD yang mahal sikit kan...
dah tu nak beli paridah tak mampu lagi...hehehe...sempat lagi tu... :p 

CD yang ni pun rasa nak jugak...sedang main tarik tali ni...
kalu lah ada kaler pink...ishh...bikin penasaran mata mak ni tau...

aku rasa perasaan aku skang sama dengan perasaan peminat paridah yang tak tahan nengok bila koleksi baru keluar...haaaa...cam gitulah yang aku rasa...beli dan bayar sambil tutup mata jek ni...hehehe...eh lum bayar lagi...gaji pun belum...hahaha...

notadijariku: makin hari makin sayang pada CD...makin jatuh hati...sikit pun tak membebankan aku bila dipakaikan CD pada iris...seronok lagi adalah...

10 comments

Tuesday, February 14, 2012 10:37:00 AM

alhamdullilah murah rezeki

Tuesday, February 14, 2012 10:45:00 AM

tahniah!

Tuesday, February 14, 2012 10:57:00 AM

mmmmm...bagus cd ni....jimat dan mengutungkan....cuma kena rajin basuh.....hahaha

Tuesday, February 14, 2012 11:10:00 AM

tahniah.. ibu yg rajin wajar pakai kan ... aku syg bumi ni tp aku tak rajin tu masalah aku ... nk basuh uniform fahim pun aku mls....heee mesin basuh kat luar ...aku takut nk basuh memalam ....

Tuesday, February 14, 2012 11:22:00 AM

murah rezeki akak.. n iris gak.. :)

Tuesday, February 14, 2012 11:43:00 AM

wah...beruntung akak...mmg reseki ni kak...cantik2 kan kak cd skrang...kalerpul....

ape2 pun lieya respek ngan akak sebab akak rajin nak menyental lapik dalam tu....mmg akak wanita hebat le kak, dengan kerja opis, blaik umah keje umah plak....ade mase akak...mmg akak rajin!

Tuesday, February 14, 2012 1:13:00 PM

tahniah2!
nieyh yg bakal bini sy kan?
hahah

Tuesday, February 14, 2012 2:08:00 PM

comeinya CD yg menang tu.. i loike!

yg ijo tu pon lawa apa sesekali beli wrna gitu meriah..

Wednesday, February 15, 2012 12:39:00 AM

congrats iris!
merasa pakai cd mcm2 jenama, hehe
nayli pakai qq jek la..
tu jek maknye mampu, hehe

Wednesday, February 15, 2012 8:24:00 AM

rejeki

Post a Comment