Tuesday, February 28, 2012

Berkhemah Di Dalam Rumah


cerita hujung minggu yang lepas...
sian kat anak3 sebab ibu tak keluar ke mana pung...
yelah, nak bergerak kemana lagi kan...
abi tak sihat...cam patah kaki jek...
so nak kasi mereka hepi walaupun bermain di dalam rumah...
aku keluarkan khemah kuning yang telah lama aku belikan dulu...

maka hepilah dua beradik bermain dalam tu....
siap berkhemah lagi...
dalam rumah pun jadi...hehehe

siap boleh tido lagi kan...
tapi propa jek ni...
lepas derang bosan, aku simpan balik...
semakkan rumah jek...hahaha...

ginilah kalu dok rumah tak nampak tanah kan...nak berkhemah pung dok dalam rumah...hahaha...

7 comments

Tuesday, February 28, 2012 9:54:00 AM

keh keh keh ...comey2...sonok gak aktiviti gini kak.....budak2 pun hepi tak boring dok umah...

harap hubby akak sihat kak yeak...kene minum 100plus byk2 n hirup sup ketam....

Tuesday, February 28, 2012 10:08:00 AM

seronok bagi diaorang...sekali sekala

Tuesday, February 28, 2012 10:11:00 AM

sama la ngan anak2 Ayu....mula2 dapat je excited..lama2..tak kisah dah..

Tuesday, February 28, 2012 10:18:00 AM

propa lebih skit tak pa zan..hehe..wey..ok pa..nti kalau nk khemah betui2 dh ada dh
tgk tuh irfan tembon suka sesangt la dia tuh

Tuesday, February 28, 2012 10:57:00 AM

mahai dak tu ./..dulu ade beli zaman tahun 2004 ke 2005 tah ... tp BIL amik tak pulang2 rega dulu RM18.90 je kot tp mmg tak sampai RM20 skrg brape ek .... fahim mesti suka tu

Tuesday, February 28, 2012 11:17:00 AM

@eima
murah jelah...aku beli rm15 jek..online...

Tuesday, February 28, 2012 1:11:00 PM

janji dorg hepi sudah..hehe

Post a Comment