Friday, February 10, 2012

Ahad Yang Ada Cerita Di Pusat Maritim Putrajaya


cerita ari ahad yang lepas...
janji yang harus dikotakan...kesian kat anak3 kan...asik dok terkurung jek dalam rumah...
jadinya petang tu bawak mereka semua p mandi kolam kat pusat maritim, putrajaya...
mulanya ingat nak p kolam renang kat pusat kejiranan P6...tapi bila fikir balik, baik p yang kat pusat maritim jek...sebab berbumbung...so anak2 mandi pun takdelah terhidrat ngan cahaya matahari kan...
riso weii, mandi terlebih kang, demam plak...

suka lah si kakak pat mandi kolam kan...

yang si adik pun cam gitu jugak...

kemain lagi mereka berdua ni kan...

nampak si irfan ni plak cam abang kan...

dah siap mandi seme, bersihkan diri dulu sebelum balik...
kalu nak ikutkan, mereka ni tak puas lagi mandi...mau mandi pai lebam...
tapi aku lak yang tak menahan bau air dia kuat sangat dengan klorin...huhuhu...

ok, aku sertakan sekali jadual mandi pool tu...

Dibuka setiap hari termasuk cuti umum.

Jadual Waktu :
Sesi 1 9:00pg hingga 11:45pg

Sesi 2 12:30tgh hingga 3:15ptg

Sesi 3 4:00ptg hingga 6:45ptg

Sesi 4 7:30ptg hingga 9:45mlm

Bayaran :
Dewasa/Kanak = RM5.00/sesi
lepas makan singgah kat Cafe Village isi perut sebab memasing dah lapar...

nengok anak bujang nan sorang ni...kemain selera dia makan...
skang irfan dah makan nasi...mungkin dia baru merasai nikmat nasi itu...hehehe...

sepinggan nasi goreng cina hanya tuk dia sorang....huhuhu...

sekian, cerita ahad saya....daaa....

notadijariku: tetiba temperature angry aku naik mendadak...amarahnya...

4 comments

Friday, February 10, 2012 11:53:00 AM

nnt2 mmg irfan ttp lebih besar dr kakaknya tgklah nnt..budak sorg ni rangka besar kecik2 dh nampak ke 'taf' annya.

selalu pi kt pantai buatan tu je bw anak mandi..nnt nk pi sini lak org dewasa pun bleh main air gak kan

Friday, February 10, 2012 1:41:00 PM

anak dara aku pun besar dari abg nye...tapi tinggi tak la...

Friday, February 10, 2012 2:31:00 PM

makin sepet mata si abg ni..

Monday, February 13, 2012 11:22:00 AM

budak tgh smngt makan.... lg hebat dr kite...

Post a Comment