Friday, February 3, 2012

Cuti 4 Hari...Ke Mana Kita


tak tau lagi kemana...bajet nak bawa anak² p mandi kolam kut...
plan asal nak balik penang...tapi tersasar jauh bajet yang ada...
so tak jadi balik...bila nak balik sana pun tak pasti...
dah la setahun balik sana 2 kali jek...
itu depend pada tuan punya kampung la kan...
i polo kekdahnya...

so korang plak camner...ke mana cuti 4 hari ni...

eh lupa...salam maal-hijrah buat semua...daaa...

13 comments

Friday, February 03, 2012 3:57:00 PM

kami duk umah jer..nak memulihkan kesihatan masing2..satu umah kurang sihat..

Friday, February 03, 2012 4:00:00 PM

entah lah cikmOt...rasanya kya lepakking kat rumah ajer lah...golek golek ngan bebudak tu

Friday, February 03, 2012 4:10:00 PM

balik kampung kontan laaaaa hihihihi

Friday, February 03, 2012 4:11:00 PM

tatau la kak .. tak dak plan...huhuh

Friday, February 03, 2012 4:56:00 PM

akak..maal hijrah dah lepas la..Ahad ni..sambut Maulidur rasul

Friday, February 03, 2012 6:11:00 PM

balik kampung hubby di kuantan..... sambil pi kenduri kawin kawan2..

Friday, February 03, 2012 9:51:00 PM

cuti ni.ddk hostel siapkan kerja..zzzzzzzz

Saturday, February 04, 2012 9:28:00 AM

sy blik umh akak saya.. =)

Saturday, February 04, 2012 10:06:00 AM

Salam Maulidul Rasul.

Sunday, February 05, 2012 11:09:00 PM

eh,nape ko wish maal hijrah? ker maulud nabi? hehehe..
kitorg x g mane2 weh..dok umah..plg jauh pon g shopping mall je lah

Monday, February 06, 2012 3:33:00 PM

saya hanya berada di rumah saja...tak pi mana pun...baca buku nak peksa..")

Monday, February 06, 2012 9:56:00 PM

cuti duduk kat umah je.salam kenalan dari lea

Wednesday, February 08, 2012 12:14:00 PM

aku cuti2 sakit.. huhu

Post a Comment