Tuesday, February 21, 2012

Jujur, Aku Paling Pantang Dengan Orang Yang Suka Runtuhkan Rumahtangga Orang Lain


hurmm....siyes aku jadi emosi bila nengok citer Vanilla Coklat...
sebabnya aku paling pantang nengok orang yang suka runtuhkan rumahtangga orang ni...
terutama perempuan yang gedik2 terutama liyana tu...hahaha....

tapi tapi tapi...naper pak2 mereka yang over ni...sian kat anak mereka tu tau....
arghh....EMOSI la gini....hahaha....

10 comments

Tuesday, February 21, 2012 9:30:00 PM

ramai org ckp pasal drama tu arini... x berapa minat. tgk tv alhijrah td

Tuesday, February 21, 2012 9:31:00 PM

Kesimpulannya, pening kpala tgk..huhu,

padahal mak bapak die yg beria nak anaknye mude mudi kawennn,,,,

kan kan kan....

Tukar channel la...;)

Tuesday, February 21, 2012 9:41:00 PM

@THE LEKAT LEKIT STORY
hehehe...tapi tengah layan gak ni....

Tuesday, February 21, 2012 9:42:00 PM

@Aine Ainun
hahaha...jam 10 nanti baru bleh tukar channel....nengok serapah darah bulan madu plak...

Wednesday, February 22, 2012 8:22:00 AM

tak tengok la mlm td..huhu...

Wednesday, February 22, 2012 8:23:00 AM

tu diaaaa...emo x abeh lg..


ekceli, sy pun emo.. nak² tgk bapak² diorg tu..

Wednesday, February 22, 2012 8:50:00 AM

emosi le ko ni hahahhaa

ko soh je amir bawak zara lari. kan dh laki bini.

Wednesday, February 22, 2012 9:03:00 AM

aku tgk gak malam tadi..cian depa laki bini kan...

Wednesday, February 22, 2012 11:40:00 AM

tak sabar nak tengok episod seterusnyer tang amir marahkan liyana depan lif...hehehe..

Wednesday, February 22, 2012 12:35:00 PM

xdan nk tgk sgt...eqal asik merengek nak tdo...

Post a Comment