Friday, February 17, 2012

Lunch Hour Yang Panjang...


macam biasalah kan...kalu hari jumaat...rehatnya pun lama...tengahari tadi rasa cam nak makan pasembur...
dah tu ajak opismate temankan ke uniten sana...jam 12 tadi lepas amik anak kat tadika dan antno ke transit...terus p ke gerai di Uniten sana...semata nak beli pasembur...tapi ada gak beli pisang goreng dan yang lain² tuk 'abah'² kat opis ni...

yelah, derang lepas balik solat jumaat, sure lapar punya...hehehe...

kat uniten tu biasalah, macam² jenis makanan ada kan....pisang goreng, cempedak, keropok, cendawan, bayam goreng pun ada...macam² la...tadi nengok opismate belikan tuk mereka di opis macam² jenis jugak... manakala aku beli tuk tekak sendiri jek...hehehe

lambakan pisang goreng...aku tak makan pun...sebab dah kenyang makan pasembur...hehehe... 

tapi tadi aku terpedaya jugak...beli sate ikan...4 cucuk RM1..tetiba leh aku beli RM2...rasanya cam kepok lekor jek... 

bila kesengalan melanda...leh aku tanya kat tukang jual tu...eh rojak ngan pasembur sama jek kan...hahaha...nampak kan sengal disitu... :P 

ada gak orang jual murtabak...tapi tak beli pung...sebab telur tak dibasuh...hahaha...eh bukan bukan...sebab tak rasa nak makan pun...

ok, skang aku ngantuk...tapi muatan penuh...bistu camner ni...

notadijariku: dapat tido selelap dua bagus jugak ni...hurmm...

9 comments

Friday, February 17, 2012 2:49:00 PM

sampai ke uniten cikmot cari rojak ye.. ;)

Friday, February 17, 2012 3:01:00 PM

pegi gak uniten kejap td lepas lunch kat P15...temankan mak buyung nak makan cekodok...
sbb dah kekenyangan xbeli ape2 pun...

Friday, February 17, 2012 3:09:00 PM

fuh sate ikan kegemaran ku......hehehehe

nak skit

Friday, February 17, 2012 3:11:00 PM

bestnyer keje area Putrajaya, banyak tempat makan..hikhik..
cik mot, tolong lehh..hehe, nti kita bagi awak keychain bali..bole ek..

Friday, February 17, 2012 3:11:00 PM

sedapnya pisang goreng

Friday, February 17, 2012 3:35:00 PM

lama tak makan pasembur

Friday, February 17, 2012 4:06:00 PM

ok jer cikmot..buh jer..kita tak kisah

Friday, February 17, 2012 4:30:00 PM

aku sebuk buat 5S tadi ..huhu tak siap lagi ni ...

Sunday, February 19, 2012 12:43:00 PM

wey sate ikan tuh sedap la..aku ingt masa sekolah dulu selalu beli..secuccuk 10 sen ke 20 sen ..lbh kurang gitu la..pakcik naik moto selalu jual kt luar pintu pagar sekolah..

Post a Comment