Friday, February 3, 2012

Nak Naik Helikopter Lagi Boleh???... 23-26 Februari 2012


KARNIVAL WOW KEMBALI LAGI...
tadi nengok kat wall PERBADANAN PUTRAJAYA...adalah derang up sal karnival ni...hehehe...best²...memang aku tunggu² pun even ada gak karnival yang berlangsung di putrajaya ni tak sempat pun aku nak p...hahaha...

tapi aku masih menunggu HOT AIR BALLON karnival...mana tau dapat naik HELIKOPTER lagi cam tahun² sudah seperti di ENTRY INI...hehehe...verangan itu percuma kan...hahaha...


eh M.Nasir pun ada...mesti buat konsert ni kan...
sesak la putrajaya cam gini... 
ce nengok kat banner belakang tu...banyak aktiviti yang akan berlaku tu...hurmm...

Upin Ipin pun ada jugak.. 

Boboiboy pun tak ketinggalan... 


cam biasa, tiap tahun di awal tahun especiallynya...sibuk dengan karnival..dan paling ditunggu pastilah FLORIA kan...hehehe...aku kan minah bunga...hahaha....

4 comments

Friday, February 03, 2012 11:51:00 AM

fahim dah la tgu hot air balloon tu ... sian die ... dulu bila lalu kat jln p2 tu asek la dok tgk jln tanya bila belon nk dtg lagi....

mesti fahim epi ni

Friday, February 03, 2012 12:13:00 PM

aku xpernah dtg karnival2 ni
gitu la bile dpt laki malas nk sesak2 ni

Friday, February 03, 2012 2:22:00 PM

bile ni?

Saturday, February 04, 2012 9:40:00 AM

kak..jom dating kt cni..

Post a Comment