Monday, February 20, 2012

Sabar Menanti Hari Esok


sebabnya pagi tadi aku dah order 15 biji botol baru cap JINGLE JUNGLE kat web E-Mumshop tu...

aku order yang ni
3 botol rege diskaun RM10...maknanya satu botol berharga kurang lebih RM3.33 satu...
tak percaya kalu, korang nengok SINI jelah...selain tu leh riki² barangan lain...sementara offer sedang berjalan ni...
nengok corak yang menarik, saja jelah aku amik kan...wat koleksi dalam peti es yang agak sendat dah tu...hehehe...

dan yang ni jugak... 12pcs berharga RM38.00 so kalu dibahagikan 1 pcs berharga lebih kurang RM3.16 sahaja...jauh lagi murah kan...nak order jugak boleh nengok SINI...

ye ye jek esok bleh sampai kan...
eh kata guna pos laju...DIJAMIN SAMPAI ESOK....huhuhu....
ok...sabar menanti...

mood: sangat riang...mekasih ma, sebab sudi pinjamkan m2u tadi...hehehe...

3 comments

Monday, February 20, 2012 4:09:00 PM

jeles2...yg atas tu blum ada lam koleksi...alaa offer smpai bila..nk p tgk sat xleh jd ni..hehee

Monday, February 20, 2012 4:13:00 PM

@Fieza79
hehehe, cepat kak...haruslah ada tuk koleksi...barulah warna warni dalam peti...hehehe

Tuesday, February 21, 2012 10:39:00 AM

nak beli jugak jugak!!!

kalo kat ofis org pos laju seminggu baru sampai...sedihh..

Post a Comment