Tuesday, February 14, 2012

Sakit Kepala


hurmm...sejak akhir² ni...semenjak rutin harian aku terutama time working hour telah berubah sebanyak 360 darjah...aku sering sakit kepala...kadang rasa nak pitam pun ada...mana taknya tiap hari jam 12 tengahari aku keluar dari opis...amik si anak di tadika...kemudian antar ke transit yang berdekatan...bila main dengan cuaca panas sejuk,  panas di luar dan sejuk di dalam kereta dan opis...mulalah suhu badan pun tak berapa nak stabil...dan mulalah sakit kepala menyerang kan...

bertabahlah wahai badan...jadi ibu supermak ni...perlukan banyak pengorbanan...semoga pengorbanan ini dihargai suatu hari nanti...

owhh...hari ni 14-18 Februari 2012 ni...banyak jalan ditutup stat jam 9 pagi hingga 4:30 petang...ekoran dari asian cycling apa tah...hurm...tadi pepagi ada nampak pelumba basikal sedang training di saat akhir kut...banyak² tempat...putrajaya jugak yang jadi pilihan...alahaii....

hurmm...jalan mana aku nak guna nanti nak kuar amik si anak dara jam 12 tengahari ni...adehh...

notadijariku: tu anak baru umur 5 tahun...sok² dah masuk alam persekolahann yang sebenar, lagi banyak yang perlu dikorbankan..nak² masa beria dan masa tidur..huhu...

9 comments

Tuesday, February 14, 2012 9:17:00 AM

pengorbanan seorang ibu

Tuesday, February 14, 2012 9:41:00 AM

sabar kak..sabar..

Tuesday, February 14, 2012 9:47:00 AM

gigih ko kan... bila dampai masa aku nanti gitu jugak la kot......

Tuesday, February 14, 2012 9:51:00 AM

@Anum
huhuhu...

@mizzkechique
eh tengah sabarlah ni...hehehe...

@eima
gigh tak gigih la weii...
bistu takkan tiap masa nak harapkan laki jek...laki keje kl nuh..hehehe

Tuesday, February 14, 2012 9:53:00 AM

sabar je lah kalau camni....hehehe

Tuesday, February 14, 2012 9:55:00 AM

@azam
tengah sabar lah ni en azam...hehehe

Tuesday, February 14, 2012 9:59:00 AM

masa tido kita sbg ibu sudah habis...

Tuesday, February 14, 2012 10:26:00 AM

Allah tahu sis tabah n boleh terima ujian, sebab tu Dier uji sis camtu....

Tuesday, February 14, 2012 12:19:00 PM

sabar je la..dugaan tul

Post a Comment