Friday, February 17, 2012

Salam Jumaat


salam semua...hari ni di taska anak3 ada majlis sambutan Maulidur Rasul...
so pepagi irfan di'paksa' memakai baju melayu...seperti di gambar di bawah...
ni pun nangis² dia takmo...beselah, anak bujang sorang ni...mananya dia nak pakai baju pelik sikit dari baju harian dia...setelah dipujuk rayu, akhirnya dia pasrah...hehehe...

sibuk plak suh amik gambar dia pagi ni...
nampak plak gigi rabbit dia...:p

manakala si adik plak, rasmi baju baru ari ni...ekseli baju ni saiz 18-24m punya...tapi nengok dah bleh pakai, baik pakaikan jek kan...nanti leh ibu melobi beli baju baru lagi...hahaha...
ingat nak pakaikan baju kurung...tapi nan ado yang muat lagi...
tunggulah sikit masa lagi... 

kakak mana???owhh, tiap pagi kakak naik motor la ngan abi...depa dua orang jek sanggup naik kereta ngan ibu...hehehe...

daa...salam jumaat semua...apa cer ari ni???

15 comments

Friday, February 17, 2012 8:18:00 AM

wahhh iris pepagi dah mandi ... alisha anto ngan bj tido je tadi ...

alisha pun rasmi her 1st dress ...lupa amik gambo plak ...

Friday, February 17, 2012 8:18:00 AM

pesal smlm iris tak pi taska ?? demam ke die???

Friday, February 17, 2012 8:25:00 AM

haihh..comeinya anak dara ni.. siap ber headband lg gi taska..

Friday, February 17, 2012 8:31:00 AM

amboi iris kemain cantiknyer nak ke taska..tomei tui

Friday, February 17, 2012 8:36:00 AM

suke tgk anak2 ko kak...gebus2...kulit putih melepak....lagi2 dak tecik tu....hairband tak tinggal hah...sgt cutee!

Friday, February 17, 2012 8:36:00 AM

@eima
hehehe, dah biasakan mereka...memang pepagi akan mandi p taska segala...belum pernah anto anak tak mandi...

iris tersumbat idung sikit...tapi tak demam...sian kat dia...tu tak p taska...tapi rini dah ok dah...

@MrS.F!zA
hehehe, sekejap jek tu...sampai taska suh cekgu derang buangkan dah...

@iduraz
kejaan si ibulah...pantang anak gegirl...nak melawa jek lebih...ekeke

Friday, February 17, 2012 9:11:00 AM

chumelnyer anak dara tu...geram nk geget...

Friday, February 17, 2012 9:11:00 AM

:) comel dan makin gebu

Friday, February 17, 2012 9:14:00 AM

harini sekuarga tema pink ye???

Friday, February 17, 2012 9:22:00 AM

comelnya dia
pepagi dah mandi
muka ceria je

Friday, February 17, 2012 9:27:00 AM

slalu nmpk kakak ngan abi dia naik motor masuk simpang nak g taska tu gak. tadika dia kat area situ ke?

Friday, February 17, 2012 10:26:00 AM

COMELNYA BABY ;)

Friday, February 17, 2012 10:47:00 AM

COMEI SGT ANK AKAK YG PMPN TU ;)

Friday, February 17, 2012 12:16:00 PM

waaaaa..ensem abg pakai baju melayu.. nomey²...

Sunday, February 19, 2012 2:47:00 PM

wah abang teserlah ke 'macho an dier..hehe..iris menten jelita gitew..tak lengkap tnpa hairband dia..

Post a Comment