Monday, February 13, 2012

Stok Updated


stok updated:
10 Februari 2012
yang atas ni 2 row/lapisan...fully booked
lebih kurang ada 100++ botol dalam ni

takde ruang tuk ayam, ikan seme segala dalam esbok aku lagi...
keranamu IRIS...

alhamdulillah...

notadijariku: ok, tak sabar tunggu gaji...mau order botol baru cap JINGLE JUNGLE...

10 comments

Monday, February 13, 2012 12:05:00 PM

beli peti es baru la kak..

Monday, February 13, 2012 12:15:00 PM

huiyo..byks gilesssss!

Monday, February 13, 2012 12:21:00 PM

bestnya
banyak stok sis

Monday, February 13, 2012 12:47:00 PM

ape tu kak??

Monday, February 13, 2012 1:13:00 PM

boleh tambah lagi ni...sebab susu tahan lama.......cepat²...nanti bila dah kurang susah nak tambah

Monday, February 13, 2012 1:55:00 PM

aku pernah mengalami situasi ni. rindu nk bf baby! sampai masa tu nk rembat df je rasanya.

Monday, February 13, 2012 2:08:00 PM

huaaaaaa banyaknyaaaa. cemana nak lawan cikmot ni. dapat hantar 4 botol sehari tu pun dah cukup baik ke pengasuh. oh cikmot, kamu mmg menaikkan semangat i la.

Monday, February 13, 2012 2:26:00 PM

xsia2 aku bagi plastik yg berlebihan dari aku tu...sbb aku tak habis guna pun..guna botol jer....sbb botol byk kosong lagi....skrg ada 6 botol kosong....
hari2 dpt isi 2...dan guna 2/3...tgk aku pulang rumah guna dua je la, kalo tak tiga

Monday, February 13, 2012 2:47:00 PM

hebat nye kak .... aku kecundang sebelum bertarung cam ne tu ...huhuhu aku jeles ngan hang tgu anak ke3 plak la

Tuesday, February 14, 2012 10:49:00 AM

uishh..mot makan ape sampai dpt simpan susu banyak camnih eh??

Post a Comment