Wednesday, February 15, 2012

Takpe...Kalau Capt Tak Nak Pergi...Biar Saya Yang Pergi...Selamat Tinggal


tadi masa aku dok sesibuk buat kejaan menaip...opismate aku bitau, yang Capt. Aidid salah sorang officer sini dapat jemputan ke perkahwinan YUSRY dan LISA SURIHANI tu...
aku pun pelik...naper lak dia dapat jemputan...aku tak dapat pung...
terus aku jumpa capt tu...hehehe...

dan terus aku soal siasat...cehhh...selama ni aku tak pernah TAHU dan tak pernah amik tahu rupanya...capt. Aidid a.k.a pak aidid tu dua pupu ngan yusry...mak si yusry dan mak capt aidid ni sepupu...opah mereka berdua adik beradik...patut pun dapat invitation...tak aci sungguh....
tapi tapi tapi....bila nengok balik muka pak aidid tu, memang adalah iras2 sikit...hehehe....

pak aidid cuma print jek kad jemputan yang anak buah dia anto kat email...
aku tanya mana yang original capt...kata dia, dirumah kut...saya pun tak tau...hahaha...tulah pak aidid...dia memang jenis tak amik pusing sangat...yang dia tau, keje keje keje...huhuhu...

nilah kad jemputan hasil dari print 'an dia....

pak aidid kata dia malas nak p...pastu aku plak kata, kalu capt takmo, biar saya jelah yang p...saya nak makan free jek...hahaha...gelak dia bila aku jawab gitu...
so makanya 26haribulan ni sesaklah pintu masuk putrajaya....kan kan...
aku??? dok rumah jelah ngan anak3...
derang kawin pun takde kena mengena ngan aku...dah tu nak makan free tak dapat...hahaha.... 

ok bai...nak p kenduri pak jani la...dia sendiri kawin lagi best...ekekeke...

8 comments

Wednesday, February 15, 2012 4:12:00 PM

la camner nak celebrate besday akak ni klu cenggini nih...? haish tak leh jadi ni.. naper si yusry ngan lisa pilih tarikh besday akak nih... musykil tol la....

Wednesday, February 15, 2012 4:13:00 PM

klu kenduri kawen sy, akak nk dtg x?? johor tau..

Wednesday, February 15, 2012 4:41:00 PM

semangat sis
bagus2 :)

Thursday, February 16, 2012 8:50:00 AM

DULU SUKA YUSRI SKRG BIASA2 JER

Thursday, February 16, 2012 9:44:00 AM

kak zan pak jani bile?...

Thursday, February 16, 2012 9:57:00 AM

hrp2 bekekalan dorg tu hingga akhir hayat kan..

Thursday, February 16, 2012 8:56:00 PM

klu cikmot pegi, kim salam kat pengantin ek, sy kenal yusry ngan lisa tu walaupun derang tak kenal sy hak hak

Sunday, February 19, 2012 2:59:00 PM

dulu saya suka sngt kumpulan FRu nih.eh kru.terutama yusry..masa zamn sekolah lagu Oh La la..untung yusry dari lisa surirumah tuh yer..:)

Post a Comment