Monday, February 13, 2012

Tiada Istilah VALENTINE Dalam Kamus Hidup Aku


kan dah kata HARAM...


AKU??? tak perlu tunggu pai 14 Februari semata nak tunjuk kasih sayang sesama kita kan...
dan bagi aku lagi...hari² adalah hari kasih dan sayang...ekekeke...

chow...kita sambung esok...

5 comments

Monday, February 13, 2012 4:29:00 PM

ye betul

Monday, February 13, 2012 4:42:00 PM

sama le aku pun kak ....
sbb hari valentine ni la bulan 11 ni byk baby kena buang .....

Monday, February 13, 2012 4:42:00 PM

akak sambut 14 hb.. tapi mlm tu la.. coz besday husband 15hb... valentine mang tak kuasa nak sambut..dan tak nak sambut...

Monday, February 13, 2012 4:46:00 PM

aku pun xde gak nk tgu 14 feb br nk tnjuk kasih syg..

tetiap hari aku tunjuk kasih sayang.. lelebih lagi hari2 kiteorg ni hari2 honeymoon hehe.

Monday, February 13, 2012 4:46:00 PM

kak, bak pnjm iris.. nk tunjuk kasih syg kt dia.. hahaha

Post a Comment