Tuesday, February 28, 2012

Wajah-Wajah Mereka---Anak-Anakku


Gambar pagi semalam....
sebuk si kakak nak pangku adik dia...
ok, dibenarkan...tapi kejap jelah...

esok lusa adik lagi besar dari kakak...hehehe...

pastu wat muka monyok...sebab takmo pakai tudung tu...
aku paksa jugak²...sebab takde tudung lain dah...

yang pasti si bujang sepet tetap hepi...
hepi la sangat kan...
sibuk nak minta kamera dari ibu...
jangan haraplah...

nantilah sambung citer lain...
tetiba jadi sibuk dengan LNPT mereka semua...hurmm....

5 comments

Tuesday, February 28, 2012 11:54:00 AM

kak bkn ke bj dak irfan tu kena pakai hari rabu je sbb ade outdoor ....

ke bleh je pakai bebila?? aku konpius kak .... tak suka la uniform tu rasa cam panas je klu budak2 pakai... selesa tgk pakai tshirt tu

Tuesday, February 28, 2012 11:57:00 AM

@eima
haah, baju sukan ni kena pakai hari rabu jek...uniform sekolah kena pakai hari isnin...tapi irfan takmo weii pakai uniform...ngamuk2 suh bukak...senang citer aku pakaikan dia baju sukan tuu...hehehe...tu pun ada provokasi nak bukak jugak...haihh

Tuesday, February 28, 2012 12:59:00 PM

dak iris tu mmg xreti senyum eh??

Tuesday, February 28, 2012 4:25:00 PM

anak2 kak izan sume comel2.. geram tgk especially si kenit gebu tu hihhi

Wednesday, February 29, 2012 8:45:00 AM

@♥cikmOt♥

la ye ke ... tp seyes la jenis kain dedua bj tu mmg panas tu pasal budak tak mo kot...irfan kan kuat berpeluh ...

Post a Comment