Thursday, February 2, 2012

Wishlit Yang Belum Tertunai


masuk tahun baru...sure ada wishlist baru...aku pun takmo kalah punya orang...tapi aku punya ni bukan wishlist yang baru...wishlist yang lama dibawa ke tahun ini...rasanya dah makan tahun dah wishlist ni...tapi tak tertunai jugak..rasa aku bukan mahal pun menda yang aku idamkan tu...kalu orang lain, leh dapat dan² ni jugak...tapi tidak bagi aku...

tak taulah naper...nak kata bajet takde, memang kut...ada jek wang, sure lebih terarah ke menda lain...dan wishlist yang disenaraikan hanya dalam senarai...tah bila nak berganjak keluar aku pun tak pasti...ritu masa p giant sana, adalah nengok barang yang aku idamkan tu berharga bawah RM150..eh dah murah dah tu...tapi berat sangat rasa hati ni nak amik kan...lagi pulak gaji bulan ni lambat...hurmm...biarlah dulu kata aku sendiri...

tapi bila ada masalah yang melanda...aku rasa dan² ni gak nak p beli barang yang aku nak tu...tapi mana nak cekau duit tengah² bulan ni...takpelah...aku tahan lagi...

pelik kan...susah benar nak dapat apa yang aku nak..bukannya aku inginkan iphone 4, ipad2 atau tablet apa tah...aku cuma nakkan VAKUM...VAKUM...

huwaa....bila nak boleh dapat ni...sob sob...

notadijariku: makin tak tahan dengan habuk yang makin hari makin mengganas...letih nak menyapu...hurmmm....

8 comments

Thursday, February 02, 2012 2:27:00 PM

owh... vakum adalah teman baik akak kat rumah... tak bole takde... benda penting tu... lebih lagi sbb anak akak ada asma... tak bole sapu nnt habuk naik... ;p

Thursday, February 02, 2012 2:51:00 PM

dah agak dah pasal vacuum tu ...

Thursday, February 02, 2012 3:42:00 PM

hahaha..comelllaaaa..vakum upenye..sye pon mse mula² nk bertapak mmg perlukn bnda alah ni..seb bek mse pindah ade bajet lbh blh la..kalo x mmg menyapu jela jwpnye...

Thursday, February 02, 2012 4:02:00 PM

kak, nanti beli 2 ek.. bagi saya 1 haahahh..

Thursday, February 02, 2012 9:48:00 PM

semuga whishlist tu tercapat nt ..Insya Allah :)

Friday, February 03, 2012 8:36:00 AM

vakum??? semoga tercapai kak.. hehehe

Friday, February 03, 2012 9:30:00 AM

hahaha rmh aku ada vakum kak, tapi aku tetapla guna penyapu jerami tu. beli panasonic yg bersaiz kecik je, tak sampai rm200 pun.

Monday, February 06, 2012 4:04:00 PM

senang ada vakum..tmbh2 nak vakum lam keta yg habuk2..pastu vakum kapet..takpa zan.pasnih beli noh..

Post a Comment