Monday, March 12, 2012

Haruslah Der...


haruslah nengok kan...
nak nengok wayang tak usah mimpilah kan...
bila masa tah nak nengok...
sib baik ada dah kat ASTRO FIRST...
so nengoklah pai lebam..
gelaklah berkali²...
hehehe...

korang??? dah nengok kan...

aku perasan ada citer yang tak bOOM kat pawagam awal² dah masuk astro first ni...hurmm...

nota buat astro: bila mau upgrade servis...bukan apa..citer ulang tayang pai berbulan pun masih ada...tak suka mak tau...huhuhu...

5 comments

Monday, March 12, 2012 2:44:00 PM

nanti abis pantang anak²
anto taska mak pak cuti pi deting ye .... nanti kul 5 amik la anak² .. tak salahkan mengeratkan hubungan kasih sayang suami isteri ....



wayang, aku laki bini mmg tak penah masuk ...huhu

Monday, March 12, 2012 2:54:00 PM

sis gelak guling2 x?

Monday, March 12, 2012 3:03:00 PM

teman dah lama tak layan ASTRO First nie...

Monday, March 12, 2012 3:09:00 PM

ntahnye astro ni..duk ulang cite same gak..takkan tak mampu kot nak bli cite lain..kiteorg byr pe..

Monday, March 12, 2012 3:25:00 PM

btl kata manje aka eima.. gitu le cara teman dating haahaha..

kak, mmg cite ni best weh, gelak dari mula sampai abis

Post a Comment