Friday, March 2, 2012

Buat Dia Yang Tersayang


hurmm...lambat plak aku wish besday to DIA pada hari ni...
tapi lam kete tadi dah wish dah...tapi secara tak rasmi....
tapi tak per...masih lagi belum terlewat kan...
aku ingat nak wish kat sini pada waktu malam jek....tapi skang, waktu malam aku dah jarang sangat online...bagi aku lagi, tido lagi penting...hahaha...nak² bila iris dok mengempeng kan...harus join sekali la...
so...oleh yang demikian....

dengan rasa sukacita di hati...aku dengan ini ...ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR buatmu SUAMIKU yang TERSAYANG....En. Harris Fatimi di atas ulang tahun kelahiran yang ke????arghhh korang kiralah sendiri...cam biasa...dengan  ucapan...semoga diri abang, akan sentiasa beroleh kurnia dan hidayah daripada yang MAHA ESA...

buat abang lagi...
terima kasih tolong bangun malam buat susu anak bila sayang kejut...
terima kasih sidai kain dalam bakul bila sayang terlupa nak sidai...hehehe, padahal wat2 lupa....tapi tak sidai pung...huh...
terima kasih bila anak minta susu, tolong buatkan tuk mereka...
terima kasih bila nengok lantai tak baper leh nak pijak, tolonglah kutipkan sampah tersebut...
cehh...pe salahnya tolong sapu terus...kan...
terima kasih sebab sebab sebab...eh takde sebab dah nak ucap terima kasih...
lalala...dalam rumahtangga tak leh nak berkira sangat kan kan...
dan paling penting...
TERIMA KASIH kerana menjadi suami buat diriku dan ABI buat HNI bertiga...
love you so much dear...

HAPPY BIRTHDAY 2 MAC 2012....
daaaa....

notadijariku: kek ke, adiah ke, jangan berangan la nak minta ek...bajet takde ni..duit abis dah beli susu dan pampers anak2...lain tahun la ek...hahaha.....(kopi pes ayat tahun lepas)...hahaha....

TAPI..TAPI..TAPI...


nah adiah buat abang yang tersayang...nengok jelah dulu...nak pegang tunggu ahhh pai duit cukup...huhuhu...

SEKIAN...

2 comments

Friday, March 02, 2012 7:37:00 PM

hehe...comel....-)
semoga pnjg umo yer...

Sunday, March 04, 2012 9:16:00 AM

semoga dimurahkan rezeki dn sentiasa bantu isteri bila memerlukan..

Post a Comment