Thursday, March 29, 2012

Cloth Diapers Cap Babyland


semalam sedang leka dok mengemas CD² kepunyaan dak iris...
mak baru perasan yang koleksi CD dak iris banyak dari cap BABYLAND...
babyland ni antara jenama CD yang aku suka takat ni...sebab innernya adalah inner fleece...bukan suede cam QQ tu...hehehe...
jangan tak caya yang CD pun ada jenama tertentu tau...cam lampin kai buang gak kan yang ada di pasaran...cam mamypoko, fitti, pampers, drypers, hey baby, huggies dan macam² lagi lah...
just nengok rege jek sama ada mampu milik atau tidak...

ni antara koleksi CD yang iris punya cap BABYLAND

dan macam biasa...model sepanjang zaman...
abaikan dahi dia yang ada kesan kunyit tu...
ate selsema kan...hehehe...
dan abaikan stokin dia yang tak nampak rupa tu...
beselah sejak jadi mop tak bertauliah ni kan... :p

skang dah stop skit pembelian CD...sebab aku baru perasan dan tersedar yang stok CD dah membukit...hahaha...sib baik perasan...kalu idak, dah leh wat niaga dah...hahaha...

9 comments

Thursday, March 29, 2012 11:56:00 AM

iris jd model lak skang.. hehehe

Thursday, March 29, 2012 12:13:00 PM

tui2..hg leh wat meniaga dh ngan stok2 cd yg manyak itew..

Thursday, March 29, 2012 12:31:00 PM

belila CD maknyer pulak kot x cukup

Thursday, March 29, 2012 12:35:00 PM

alah2 .. cumeinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa irisss , dah pandai jadi model nie ..
eiii kejap je kan dikk
dah nampak kasar iris nie .. gerammm putihhhhh ;)

banyak koleksi CD nie .. cantik2 lak tuu ;)

Thursday, March 29, 2012 12:51:00 PM

dah boleh bukak kedai cd nih..ziyyad lak takleh pakai cd naik ruam..pakai diapers ok plak..mak dah melabur beli cd utk anak tapi anak takleh pakai..kdg2 pakaikan si abg yg pakai cd tu..

Thursday, March 29, 2012 12:58:00 PM

baru ade 8 keping..ntah bile nak bertambah..bulan depan kot..tunggu tunggakan gaji..hehehe..

Thursday, March 29, 2012 1:09:00 PM

bulatnye budak ni! =)
kak, kalu terasa cm nk beli baru
jual la kt saya cd iris yg ada tu
harga 2nd hand
hehehe

Thursday, March 29, 2012 2:33:00 PM

tiut nye model CD tu

Thursday, March 29, 2012 3:14:00 PM

salam perkenalan..selalu jenguk sini tgk anak3 yg comel :)

nak2 si iris ni :D, putih melepak2..

banyaknya CD ye..

Post a Comment