Monday, March 12, 2012

Di Kala Petang Hari


tetiba rindu nak makan ketupat yang mak buat...
tapi takkan kena tunggu raya baru bleh makan...

ini gambar ketupat mak...bukan gambar google tau...

lambakan ketupat daun palas yang mak buat...
masa raya itu hari...
arghh...dalam erti kata lain...rindulah kat mak... 

eh ada kena mengena ke???

7 comments

Monday, March 12, 2012 4:19:00 PM

sedapnya ketupat palas

Monday, March 12, 2012 4:27:00 PM

eleh, ckp je la nk makan ketupat palas..

Monday, March 12, 2012 4:37:00 PM

aku pun rindu nk raya ni ... nk sedondon ngan alisha ...yeay

Monday, March 12, 2012 8:30:00 PM

geramnya tgk ketupat palas nih! kegemaran nih..tp sedihnya masa raya je dpt jumpa hmm

Monday, March 12, 2012 8:47:00 PM

mak aku kalau ada daun palas tu jadi je. takyoh nak tunggu raya pon . paling best aku takyah tolong sebab aku tak pandai nak lipat daun palas tu hohohoh dan aku xnak belajar lipat .hohohohh

Monday, March 12, 2012 11:30:00 PM

x kan bila nak ketupat jer baru teringatkan mak.... tp mak memangs egal2nya,.. air tangan mak memang x ada tandingannya kan...

Tuesday, March 13, 2012 8:02:00 AM

sedap ni ketupat palas kan. cicah rendang... terbaikkk. ada org buat ketupat palas jns pnjg tu. ko pernah mkn?

Post a Comment