Monday, March 19, 2012

Erkk...Aku Ke Ni???


semalam ( hari khamis ke rabu lepas) aku dapat gambar ni...
aku pelik sendiri bila nengok...
eh aku ke ni..
ye ke aku...berkali aku tanya diri sendiri...hahaha...
sebab sebab sebab...korang nengoklah sendiri... :p



tapi takpelah...aku dah buh dalam frame pung...hehehe...mekasih cik lynn sebab sudi jual frame..

hurmm...balik ni kena belek semula muka sendiri kat cermin...hahaha....

notadijariku: syukurlah ngan atas apa yang ada...amin

19 comments

Monday, March 19, 2012 10:31:00 AM

pengantin berbotox ke tu? hahha

Monday, March 19, 2012 10:33:00 AM

@MrS. F!zA
aduyaaii...gelak guling2 mak..ampehhh!!!

Monday, March 19, 2012 10:37:00 AM

ada jek iras2 ko..

Monday, March 19, 2012 10:39:00 AM

SENYUMMMMMMMMMMM la wei

Monday, March 19, 2012 10:40:00 AM

erk...lainnya.....macam cubby sgt²

Monday, March 19, 2012 10:46:00 AM

tang mata mmg sama ;)

Monday, March 19, 2012 10:58:00 AM

alah2 .. cumeil nyeeeeeeeeeeeeee
ekekekkeke

suke gak kalau dpt org lukiskan akak macam nie .. ;)

Monday, March 19, 2012 11:00:00 AM

peliks kejap...

Monday, March 19, 2012 11:02:00 AM

zan,

tak caya dah 'tembam' ek.. ekekeke
eh, bibir tu cucuks ke uolss..

aku pun nak tempah jugak la.. haritu tempah kat kartunis dtg kat kementerian ni. pastu sudahnya diam jer dia.. apa cerita gambo aku n anak aku pun tatau la.. org yg order kat sini sume bengang.. ntah pape.. keciwa!!!

cantik kan karikatur.. :)

Monday, March 19, 2012 11:13:00 AM

kak ni bkn ko kak ... lain gile ...byk kali kau tgk ... tak kelip2 ... kan kan tak sama kan ....memul atgk aku ejan mamalyna ...muahahhaha

Monday, March 19, 2012 11:24:00 AM

aku pasan td..kt profile hg..nk teguq dh tp lupa..aku rsa len skit la..mata hg lagi sepet..pastu skit tembam ini gambar..:) pepun cute la..orgnya pun cute kan..hehe

Monday, March 19, 2012 12:18:00 PM

comel per..... siap pakai gaun perantin lagik.. hehe

Monday, March 19, 2012 12:20:00 PM

hahaha comey kot huhu nak gak cenggini ngeee

Monday, March 19, 2012 12:42:00 PM

cam sama jek..
hehe
sebuk!mcm penah jumpe je, haha!

Monday, March 19, 2012 12:49:00 PM

ade skit kesamaan di situ kak..tang mate... tp nmpk lebih chubby la..

Monday, March 19, 2012 12:59:00 PM

ok je... terserlah ke'kartun'an nye... apa yg tak ok?

Monday, March 19, 2012 1:12:00 PM

nape semcm je..

Monday, March 19, 2012 1:13:00 PM

cun..hehe

Monday, March 19, 2012 3:09:00 PM

ehehe..

tak pe la.. ada jugak leh di frame kan.. kita suka gak gambo gitu.. cuma tak de jekk.. huhu

Post a Comment