Monday, March 26, 2012

Hurmm...Pening La Tu...


ingat tak kat entry INI yang aku dok up sal UV blog kerdil aku ni dah cecah 1k...hehehe...kononnya la kan...tapi ari ni uv minggu lepas punya memang betul2 cecah...nengok graf di bawah...
terkejut la mak mak mak...
sebab nuffnang pening lagi ke...hurmm...tah la...
tapi bila mak cek pagi ni...SAH...memang nuffnang yang pening...
ate, mana mungkin blog kerdil ni dapat UV setinggi itu...
dan tak pernah mimpi biarpun sampai ke bintang...erkkk ada kena mengena ke...

tak caya....nengok dibawah ni..sebagai contohnya UV pada 21 Mac adalah 1,184
agak tinggi kan bagi blog kerdil aku ni....

ni plak graf pagi ni...
nengok pada tarikh yang sama...21 Mac tu...UV nya jadi 592 sahaja...owhh ni baru normal bagi blog kerdil aku ni...
dan kalu korang perasan, mana p uv tuk tarikh 22 Mac ek...aneh...


erkk...pedulik la pasal UV kan...lantak...takde jejas pun blog mak ni...
pepun buat en nuff...bila nak muncul BE kat blog mak ni...
nengok amaun skang...still RM1...nak beli botol susu sebijik pun tak lepas tau...
sob sob...

BERHENTI BERHARAP....

7 comments

Monday, March 26, 2012 8:34:00 AM

AYOYO..!!

Monday, March 26, 2012 8:47:00 AM

ade la tu....blog femes memang mcm ni....

Monday, March 26, 2012 9:05:00 AM

hehe..sy lg xpernah ada be.. ngah berkira² nk buang iklan nuff tu..

Monday, March 26, 2012 9:41:00 AM

mane ade kerdil kak....kire famos gak blog ko ni kak oiii hehehehe....tahniah kak...ramai visitor tuh!

Monday, March 26, 2012 11:35:00 AM

wow glamer nye kak

Monday, March 26, 2012 1:47:00 PM

hahah sama la wei
date tu uv aku tinggi giler
nuff mengongms

Tuesday, March 27, 2012 10:32:00 AM

500 tu pun dah byk aklu paling tinggi pun tak sampai 150 uv..muahhahaha

Post a Comment