Wednesday, March 7, 2012

Mac Datang Lagi


dalam famili aku...tiap kali bulan Mac...ada dua orang jejaka jejaki yang akan meraikan besday memasing...
saper lagi kalu bukan si suami yakni pada 2 mac yang lepas...
dan paling utama anak bujang nan sorang tulah...pada 20 mac yang akan datang...
ingat lagi masa ngandungkan si irfan dulu...si suami siap bleh rekues suh aku beranak pada tarikh 2 mac gara² mau sama besday ngan dia...alih² 18 hari kemudian barulah irfan menjengah ke dunia...jadilah lebih kurang jugak tu...cuma besday irfan ditambah dengan angka 0 jek selepas angka 2 tu...hehehe...

so seperti biasa...tiap kali tibanya besday anak3 ni..perkara yang aku akan utamakan adalah siapkan goodies bag untuk diagihkan pada kengkawan di taska...
nak adakan majlis hari lahir nampak cam kurang bajet...
so jadilah dengan sediakan brownies dan goodies bag jek kan...
janji anak3 happy..ibu pun bahagia...hehehe...

cam biasa, tiap kali menjelang besday si anak, aku akan ordert MTP kat kak mai di partythemepack sana...
dah siap pun MTP aku ni...tunggu minggu depan nak p jalan pudu, beli jajan atau apa sahaja yang difikirkan perlu...

pandang gambar bawah ye...
first side...

second side...

dan tuk tahun ni aku tempah brownies jek dari kak ram...blognya ada DISINI
aku tempah 2 kotak jek...
25pcs (1 ktk ) Brownies RM25.00

contoh browniesnya adalah seperti ginilah kut...
tapi aku suruhlah kakak tu tulis² sikit...
bagi aku, baik tempah brownies tuk budak² kan...senang leh kasi sorang satu...kalu kek, susah nak potong² ni...hahaha...bajet bajet...

so buat en suami...jangan lupa minggu depan, luangkan waktu anda...p cari jajan nak buh lam goodies bag ni ye...mekasih...jasamu dikenang...weEEee...

9 comments

Wednesday, March 07, 2012 2:32:00 PM

mommy nk satu tau goodies bag tu..

Wednesday, March 07, 2012 2:33:00 PM

hehehe
sedapnya sis

Wednesday, March 07, 2012 2:43:00 PM

bestkan dpt buat sesuatu utk anak :)

sy pun tgh prepare sikit2 utk beday kakal mei nnt ;P

Wednesday, March 07, 2012 2:57:00 PM

sedapnye brownies tuuuu
rse budak2 lg suke kot coklat2 kt brownies tu

Wednesday, March 07, 2012 3:39:00 PM

cam biasa, rezeb utk aku satuu

Wednesday, March 07, 2012 4:05:00 PM

brownies kak Ram tu mmg sedap..
dah penah order kat dia..

tq bg idea..nnti irni pun nk buat cenggitu la..senang kan..

Wednesday, March 07, 2012 4:22:00 PM

ooo lupa2..besday irfan ya..ok la sma bulan ngan abhi..kami sefamily semua tak sama..aku bulan 5, anuar bulan 4..pia bulan 10 adik ammar bulan 11..my comin' baby bulan 6..
pepun..ok la tuh..ada goodies2 semua..irfan msti happy gitew..:P

Thursday, March 08, 2012 12:18:00 PM

simple2 pun takpe...
janji anak hepi
:)

Thursday, March 08, 2012 12:33:00 PM

yeay! nti aqeef dpt..hehe

Post a Comment