Thursday, March 15, 2012

Mak Aih Besarnya...


korang pernah nengok Lintah tak???
aku pernah...selalu nengok yang kecik jek kan...

kalu sebesar ni, apa perasaan korang...
adehh....giler kool...

aku: eh ye ke lintah...cam tak caya la lintah besar ni...hehehe...
kata jelah pandangan mata aku ni menipu...huhuhu...

sumber dari : SINI 

9 comments

Thursday, March 15, 2012 2:54:00 PM

bukan lintah ni...ular....

ular air jenis ape ntah...lupa

Thursday, March 15, 2012 2:59:00 PM

mak aii... ada ke yg besar mcm tu...gelinya munna tgk

Thursday, March 15, 2012 3:14:00 PM

Apelah yg di mkn lintah ni sampai besar mcm tu.

Thursday, March 15, 2012 3:32:00 PM

biar betul... lintah jenis ape ni..kalo isap darang manusia pasti kering darah manusia itu..eeeee...

Thursday, March 15, 2012 3:41:00 PM

Biar betik...beso betul.

Thursday, March 15, 2012 4:03:00 PM

muntah tgk lintah!huhu

Thursday, March 15, 2012 4:09:00 PM

Memula orang kata lintah memang cam tak percaya. Sekali rupanya itu bukannya lintah tapi ular.

Friday, March 16, 2012 3:59:00 PM

ni ULAR GUNI BURUK...nama dia...x bisa pun dan tak bahaya...walaupun dia KOKAK!!!

Monday, March 19, 2012 9:49:00 AM

eiii goli den nengok!

Post a Comment