Wednesday, March 14, 2012

Mata Kering??? Mata Letih??? Gunalah Eye Mo Moist...


hurmm...lately aku perasan yang mata aku selalu sakit..pedih²...berair...
dan cepat mengantuk...
nak kata sakit mata bertaik tu tidak la pulak...cuma lebih kepada mata letih...dan mata kering...
ni mesti kes kurang air mata sebab lama tak menangis beria ni...hehehe...bleh gitu pulops...

dan malam tadi kebetulan hubby nak p main badminton...aku kirimkan dia belikan Eye Mo Moist sebab makin hari rasa makin tak menahan...sakit mata mak ni...nengok tb pun pedih...nak drive pun cam nampak tak nampak jek jalan yang hendak dituju... :P sampai begitu sekali tau...

sedar dari tido pagi tadi, ternampak Eye Mo Moist berdiri gah di atas meja...
mekasih bang...ingatkan dah lupa...lama saya tunggu...

so buat mereka yang mengalami mata kering...mata letih...
ayuh...gunalah EYEMO MOIST...

EYE MO MOIST melembabkan dan menyegarkan mata yang LETIH dan KERING kerana MEMBACA atau BEKERJA DI HADAPAN KOMPUTER secara berpanjangan. Terdedah kepada angin atau PENYAMAN UDARA juga akan menyebabkan mata kering...

saje aku besarkan tanda² yang aku alami tu...

merah dah mata aku ni...huwaa...sama kaler ngan baju dah...huhuhu...

sekian...

notadijariku: so sebab aku sakit mata, letih mata...air mata kering...aku kena BERHENTI dari berfesbuk...berBLOG..buat seketika...daaa....

5 comments

Wednesday, March 14, 2012 11:04:00 AM

moga cepat sembuh dan boleh bw cam biasa ye sis...

Wednesday, March 14, 2012 11:05:00 AM

:) bagus ni.....
kena amal selalu

Wednesday, March 14, 2012 11:05:00 AM

:) bagus ni.....
kena amal selalu

Wednesday, March 14, 2012 11:54:00 AM

ye la tu ...alasan semata tu .. sedangkan pi berjalan kat geleria ... hehehe

Wednesday, March 14, 2012 12:07:00 PM

ha, nak kn sambar 1 nieh.. leh mintak hubby belikan, jimat duit sendrik.. hehe

Post a Comment