Tuesday, March 20, 2012

Mencari Barang Di Jalan Pudu


jumaat lepas aku coti...tapi pagi tu datang opis kejap...sebab nak amik bawa balik stok EBM iris yang ditinggalkan dalam esbok opis...
dah abis urusan di opis terus balik umah...
tak lama lepas tu ajak hubby ke jalan pudu jap...
sebab nak beli barang untuk goodies bag besday irfan...
aku suka p kedai pemborong makanan ringan kat jalan pudu sana...
lagi pun dekat ngan opis hubby...
kat sana macam² ada...pilih jek...rege memanglah murah...kata rege borong kan...

ni kedai dia...

dah sampai terus pilih barang² yang sesuai tuk dimasukkan dalam goodies bag...
hubby dah rambang mata dah...
aku lagilah...hahaha...

amik ko...macam² ada...rasa cam nak bukak kedai runcit ja...hahaha...

anak dara pun rambang mata jugak...tak tau nak pau apa kat abi dia...

anak dara sorang lagi diam ja...sebab kecil lagi tuk memilih... :p

akhirnya kakak memilih set mainan masak² untuk dibawa pulang...
barulah ada 'senyum' disitu...hehehe...

nama kedai tu KIT SENG FOOD TRADING kut...entah...segan aku nak snap berdepan...
kang tokey dia kata apa plak...

eh mana gambar barangan yang aku beli??? ok kita sambung kat neks entry...

15 comments

Tuesday, March 20, 2012 10:50:00 AM

murah

Tuesday, March 20, 2012 10:50:00 AM

byk ke shopping ni??

hehehe...murah kan?

Tuesday, March 20, 2012 10:56:00 AM

jalan pudu n jalan pasar lain eh? aku slalu denga lynn sebut jalan pasar

Tuesday, March 20, 2012 10:59:00 AM

Murah2 agaknya ye?..:-)

Salam kenal dan folo..

Tuesday, March 20, 2012 11:04:00 AM

vavavaa nnt jaja ape ko beli
aku aritu iman pny beli kt kedai borong gk
tp kt sg buloh
xpasti la murah ke idak kedai tu

Tuesday, March 20, 2012 11:12:00 AM

aku pun rasa mcm nak niaga jerk..

Tuesday, March 20, 2012 11:19:00 AM

dah dekat tuh ngn opis kita dah boleh singgah dah kak hehe

Tuesday, March 20, 2012 11:26:00 AM

hehehe... masuk kedai borong mmg bole buat rambang mata... ;p

Tuesday, March 20, 2012 11:41:00 AM

tgh2 bandaraya ke kak?

Tuesday, March 20, 2012 11:42:00 AM

xpenah g sana...

Tuesday, March 20, 2012 12:19:00 PM

ala nk pegi jem kompom panjang tak mo pegi .... kak besday kakak bulan 5 kan .... beli stok plastik utk fahim nye besday bleh ke nanti ??? nanti nk pi lagi utk besday kakak bgtau tau

Tuesday, March 20, 2012 12:49:00 PM

aku pun suka kalau dpt beli kt kedai borong gini..even kedai depa tak se gah suping2 kompleks kan..tp rege jauh lbh murah..
eh ok la hg mik zan...leh dpt komisen lgi kt tokey tuh..hg kata la hg..tlg promote kedai dia kt blog hg..hehe

Tuesday, March 20, 2012 12:55:00 PM

Peh! Rujukan terbaek nie. Hehehe!

Tuesday, March 20, 2012 1:05:00 PM

jauh beli barang kak..hehe

Tuesday, March 20, 2012 2:25:00 PM

Ayu pun kalu nak beli jajan2 banyak..selalu gie beli kat kedi nie la..memang best.

Post a Comment