Wednesday, March 21, 2012

Muka Nampak Macho...TAPI Dalam Hati Ada Gak Tamannya...


kan hari tu aku ada p jalan pudu beli barang² untuk goodies bag besday irfan kan...
so aku belilah mainan masak² untuk kakak kan...
tak ingat kalu ada kat entry sebelum ni...
tapi tulah, sampai dirumah tu dia...anak bujang yang pulun dok main...
heran aku...nak jadi chef ke nak besar nanti???

muka nampak macho...tapi dalam hati ada gak tamannya kan...

ralit dia dok main...adehh...konflik identitiy ke nak...janganlah...

kakak nengok jek...walhal aku beli motor tu tuk irfan...
tapi dia bleh tukar ngan kakak...adehh...konfius mak ni...

tak kesahlah nak, main jek bleh...jangan tertukar identiti sudah...riso mak ni...huhuhu...

notadijariku: beli mainan tuk anak² sekali sekala bolehlah layan...lagi pun beli yang murah jek...yang mahal² bolayan la...aler budak² main kejap jek...dah boring tah kemana mainan tersebut...huhuhu...

13 comments

Wednesday, March 21, 2012 8:12:00 AM

kikiki....kejam tajuk ko kak....tegelak aku tgk pic ni hah...comel jek boy main masak2 ekekeekek....

Wednesday, March 21, 2012 8:22:00 AM

betul2..saya beli yg murah je sebab awal2 je anak nak main pastu hancur dikejekan..

Wednesday, March 21, 2012 8:32:00 AM

sy pun beli yg murah2 gak sbb dah tau anak2 x reti jg mainan..kjp jer moleknyer mainan tu..last2 tgk dok kat tanah dah...

Wednesday, March 21, 2012 8:44:00 AM

hahahhaha
syoknya tgk anak2

Wednesday, March 21, 2012 8:45:00 AM

hehe..irfan ..irfan..aku ckup syoik tgk dia tau..
biaq pi la zan..kecik lagi tuh...tak bermakna krisis identiti..
cam kak pia..punya la ekstrem cam budak laki..tp takpa la..aku tak kesah..jnji dia masih minat pink

Wednesday, March 21, 2012 8:51:00 AM

tp apapun abg irfan tetap menten hensem ;)

sy pun kalau beli mainan ank takde yg mahal..sumer stok kalau dia mengamuk baling terus berkecai T___T

Wednesday, March 21, 2012 9:32:00 AM

hehehe...biasalah tu...tgh exploring.....

jgn jadi lembut di kemudian hari sudah

Wednesday, March 21, 2012 9:32:00 AM

ehh dh ko dh dpt dulu ye set dapur tuh.. hehe
aku cari gak tp semedang je jumpe yg kecik2.. adik eipullah tu dah le suke masuk menda2 dlm mulut ada tertelan pulak nanti...
yg ko dpt ni besar pulak.. eh nnt pegi situ lagi mau kiriman bules?? haha
jenuh periuk mak asik kene gendang jek

Wednesday, March 21, 2012 10:09:00 AM

hihiii..irfan..irfan...sejak bila tertukar identiti ni...xpe2 moga besar nti jadi chef pun ok jgk..hahaa

Wednesday, March 21, 2012 11:18:00 AM

haziq pn suka main msk2. selalunya dia suka amik sudip hehe

Wednesday, March 21, 2012 12:03:00 PM

mase balik kedah ari tu macam2 abah dhia belikan mainan utk dhia..sebab kat sane murah2.. tp main sekejap jer pastu tinggal..tu la namenyer budak2.. membazir jer kalo belikan yg mahal..

Wednesday, March 21, 2012 1:02:00 PM

aiyakk..nape terbalik lak tu...

Wednesday, March 28, 2012 8:50:00 AM

fahim pun penah beli menan masak2 ni .. 2kali hahahaha

betui murah2 ok ... mahai bolayan ...

Post a Comment