Wednesday, March 21, 2012

Nak Makan Punya Pasal


semalam masa nak p amik kakak kat tadika...singgahlah kat P8 kejap...
singgah kat kedai kek, sebab nak beli satu lagi kek besday tuk irfan....
sesambil tu nak beli tat telur...
teringin kut...dah lama tak makan...huhuhu...

aku paling suka kut...tak telur di baker cottage ni...sebab sedap bagi aku...
sekali 4 ketul aku amik...yelah seketul RM2.30 kalu 4 ketul RM7.90...jimat gak tu...
tapi ikutkan perasaan tamak kan...aku makan 2 ketul  jek...lagi 2 ketul ada lam esbok kat rumah...
ingat nak bawa ke opis pagi tadi...lupa plak...takper balik ni bleh ar makan...

ok ini tat telurnya...

alang² dah ke presint 8 tu...menyinggah plak kat kedai buku PUSTAKA RAWANG...cam biasa, kalu masuk kedai buku ada lah novel yang rasa nak beli...rasa nak baca...
alih² terpedaya gak la beli satu novel baru...
tajuk seperti di bawah...
hurmm...susah ar kalu dah jadi kakinovel ni kan...

hurmm....tu citer semalam...citer hari ni, macam malas nak keluar p amik kakak kat tadika...eh kebetulan hubby ada kat hq sini...so suh dia jelah p amik...
hari ni mood agak lemau...huhuhu...

notadijariku: ok, masa sudah time...

6 comments

Wednesday, March 21, 2012 11:29:00 AM

sedapnya tart telor tue sis
nak kirim leh

Wednesday, March 21, 2012 11:38:00 AM

suka tart baker cottage jugak :D

Wednesday, March 21, 2012 12:06:00 PM

tu tat febret aku tuh. dlu sll beli lani tatau la cam dh tak febret hagaknye..

best tau cite playgirl ni..

Wednesday, March 21, 2012 12:17:00 PM

wey sdapnya tart tuh..
terliuq aku tgk..

wey...budak2 tuh tak mo makan gak ka...abang n kakak..

Wednesday, March 21, 2012 12:27:00 PM

dap nye tart telur... feveret ni... kalau g mane2 nampak kedai King's mesti cari tart telur dlu...

Wednesday, March 21, 2012 12:55:00 PM

kak, novel ni xbest..

Post a Comment