Tuesday, March 27, 2012

Nasi Kerabu..Tiap-Tiap Minggu Mau...


tiap kali jualan di opis...tiap kali tu aku akan cari nasi kerabu...
minggu lepas nasi kerabu bersama hati lembu...
makan sampai kenyang...

hurmm...rindu kat nasi kerabu mak sebenarnya...
sebab skang nasi kerabu yang dijual semenya kuah budu...
jarang nak jumpa yang kuah sambal...
hurmm...
apa apalah kan...janji kenyang sudah...

jemput makan semua...

14 comments

Tuesday, March 27, 2012 11:25:00 AM

dulu mase bujang tak pandang pun nasi kerabu..bile pregnantkan dhia sangat suke makan nasi kerabu.. baru sabtu lepas makan nasi kerabu pasar malam bangi.. sedapnyer nasi kerabu..

Tuesday, March 27, 2012 11:28:00 AM

hehehe....budu...terbaik

Tuesday, March 27, 2012 11:28:00 AM

mak ko suke wat nc kerabu ye?? nnt balik kg.. wak utk aku skali leh??

Tuesday, March 27, 2012 11:31:00 AM

kat pasar ahad penaga pakai sambal..hehe

Tuesday, March 27, 2012 11:39:00 AM

ohhoo..lapar sudah...

stiap hari bwk bekal mak masak kan..kata nya jgn mkn nasi lemak xbagus utk bby...pulok...? best2 save duit poket hahaa...

Tuesday, March 27, 2012 11:48:00 AM

kita pun suka nasi kerabu. walhal org johor ni. hahaaa. rasa dia mmg kick, kita suka tang yg ada kelapa tu.

Tuesday, March 27, 2012 12:08:00 PM

ohoooooooooooo akak peminat nasi kerabu rupenye...

betul ckp akak susah nak cari yg betul2 pior nasi kerabu...

Tuesday, March 27, 2012 1:38:00 PM

Awak org Kelantan yeee

Tuesday, March 27, 2012 2:02:00 PM

nasi kerabu lauk hati?
pestime dengar hehee
aku pon suke nasi kerabu mak aku gak

Tuesday, March 27, 2012 2:12:00 PM

wah kaloh org ngidam ni ..

Tuesday, March 27, 2012 3:44:00 PM

aku suka nasi kerabu!!!!

Wednesday, March 28, 2012 8:46:00 AM

suka kuah sambal tak suka budu tu ... cam tak sedap klu real budu ok la ....

aku pun suka nasi kerabu sbb ulam2 die tu

Wednesday, March 28, 2012 9:34:00 AM

cikmOt..kalau nak yang kuah sambal ada...tapi kena cari kat pasar tani hari jumaat jer...ko cari kat abg sengau...sure ada kuah sambal..bess tau

Wednesday, March 28, 2012 9:48:00 AM

nsi kerabu dh jd feberet sy dh skang.. haishh

Post a Comment