Monday, March 19, 2012

Nasi Lemak Kosong Di Hujung Minggu


salam semua...
selamat kembali bekerja...pada adik² yang lain, selamat kembali semula ke sekolah...
so camner ngan citer hujung minggu korang???
aku???huhuhu...kalu orang lain ada yang dok p nengok belon panas...manakala aku dan anak² 2 hari dok terperuk kat dalam rumah...sian kat anak² jadi mangsa amukan aku...hahaha...
sabtu ahad hubby keje sampai pagi esok nya...sedar² jam 1 pagi hubby baru sampai ke rumah...
alahaii sian kat hubby...kena keja sabtu dan ahad demi mencari rezeki buat kami anak beranak...

semalam hari ahad sebelum hubby ke tempat kerja sempatlah jugak aku buat nasi lemak kosong jek untuk sarapan...siyeslah, kadang² dah macam buntu nak masak apa...sebab tulah aku jarang masak sampai bawang pun leh bercambah...nak² anak bujang ni pemilih sangat nak makan...kalu nasi putih jangan harap la dia makan..nasi beriani, nasi lemak barulah mau...alahaii...makin naik LEMAK la ibu ko ni nak...huhuhu...

leh kerana nasi lambat dimasak..sebab aku dah siap buat sambal bilis baru hubby balik membawa santan dari kedai...so ni jelah gambar yang ada...
sambal bilis tak pedas langsung dan telur dadar celup² minyak...

jemput makan semua...

notadijariku: hari² makan makanan berlemak...aku pun naik lemak dan ni..LEMAU...huhuhu...

8 comments

Monday, March 19, 2012 8:46:00 AM

semlm akak masak sotong goreng kunyit ngan ikan goreng aje, pastu patahkan cabai melaka, perrhhh sedap le pulak

Monday, March 19, 2012 8:53:00 AM

yum..sedap... :)

Monday, March 19, 2012 9:08:00 AM

OK La tuh zan..nasi lemak n sambai yg sempoi..boleh la...aku tgk pun berselera gak..:)

Monday, March 19, 2012 9:41:00 AM

ok bebila sila tapau sikit utk ibu mengandung ni :P

Monday, March 19, 2012 9:49:00 AM

=)nampak merah menyala sambal2..

Monday, March 19, 2012 9:50:00 AM

tetap nampak sedap kak!...air tangan seorg isteri dan ibu kan....

Monday, March 19, 2012 9:57:00 AM

sm la kak.. dh boring mkn nasi lemak je..

Monday, March 19, 2012 10:08:00 AM

sy hujung minggu kali ni melayan demam :( lahaiii lemau badan..apapun tak boleh buat~

nasik lemak kalau takde lauk bagai pun tetap sedappp ;)

Post a Comment