Thursday, March 22, 2012

One Stop Bundle Kids


hari ni ada jualan...
biasalah time gaji ada jek jualan puspanita kat bawah opis ni...
tapi kalu ada jualan aku selalu mencari kedai di bawah ni...
sebab nak cari seluar bundle tuk irfan...
tapi hari ni takdelah pulak...
ok takper...tunggu jualan yang berikutnya...


baru sehari gaji...tapi amaun dalam bank dah tinggal separuh...hurmm...macam mana tu...huhuhu...

11 comments

Thursday, March 22, 2012 2:33:00 PM

rambang mata la tu...

Thursday, March 22, 2012 2:39:00 PM

takdelah rambang sangat...hahaha...

Thursday, March 22, 2012 2:39:00 PM

syoknya

Thursday, March 22, 2012 2:40:00 PM

adoi.....
jgn la cik kak saya nampak....nahas ni

Thursday, March 22, 2012 3:34:00 PM

mcm muke irfan jek yg baju merah kt banner tu, heheheeh...

kak, tak nmpk pun kat jj mlm td? haha!

Thursday, March 22, 2012 3:43:00 PM

owhh nk cri jeans utk anak2 jugak la.

Thursday, March 22, 2012 3:52:00 PM

sama la kak weh.. blom kuarkan duit lagi.. esok or luse baru nk kuar... tapi bila kuar lebih dari separuh akan abis huhuhu

Thursday, March 22, 2012 4:06:00 PM

tk nmpk pon bundle ni kt jualan bwh..

Thursday, March 22, 2012 7:38:00 PM

alahhh..banyak mana pun duit, sure tak pernah cukupp.. ada jee.

Thursday, March 22, 2012 7:58:00 PM

wah... mau rmbang mata tgk ni... slamat bshopping

Friday, March 23, 2012 9:53:00 AM

nanti tak smpai tengah bulan kempis poket..nak beli botol2 lagi hehee...

Post a Comment