Friday, March 30, 2012

Rezeki Di Pagi Jumaat


alhamdulillah...pagi ni sarapan pagi ditaja oleh seseorang yang bermurah hati...kenyang perut mak pagi ni...mana taknya sampai 2 bungkus nasi mak lantak...hahaha...buruk lantak kan...eh lantaklah...hahaha...

skang mak rasa kekenyangan yang melampau...sah² tengahari ni mak tak makan dah..gitulah setiap hari...kalu pepagi mak tak makan yang berat², tengahari la mak lantak...tapi pepagi ni dah melantak makanan yang agak berat...nampak gayanya tengahari kan, dok dediam jelah lam bilik ni kan...nak merayap pun poket rasa cam dah ringan sangat dah ni...gaji bulan depan lambat lagi...lebihan yang ada pun standby tuk masa kesesakan nanti...saper yang tau kan...

ok, lambakan nasi lemak yang ada atas meja tadi...banyak tu...lagi pun hari ni ramai yang takde...
kapten² yang ada pun baper kerat jek...my bos pun takde...tapi takpe, sebab aku dah makan bahagian bos aku punya...ekekeke...
ni baru dinamakan seksiteri kan...hahaha...


sedap nasi lemak dia...ada sambal kerang lagi...
ni salah satu faktor yang membuatkan aku makan bertambah²... 

pastu dah siap melantak nasi lemak pai 2 bungkus tu...
tetiba my opismate datang..bawakan roti jala...perghh....rezeki sungguh...
kul bape kamu bangun 'menjala' ni dik...hehehe...

cantik jek orang punya roti jala..
naper bila aku buat tak cantik cam gini ek...erkk... 

takmo rasa kempunan, aku pun makan plak roti jala yang ada tadi...huhuhu.... 

sudahnya aku rasa kenyang giler ni...

notadijariku: hurmm, rasa cam malas nak buat keje bleh... :p

10 comments

Friday, March 30, 2012 9:27:00 AM

alhamdullilah

Friday, March 30, 2012 9:34:00 AM

tudia..tlg mkn bahagian bos sekali..hahahha

tetiba nmpk sedap yg amat roti jala tu..adeh last menjala posa ritu ja..hahaha

Friday, March 30, 2012 9:36:00 AM

rezeki di pagi jumaat..mewah2 pulak tu rezeki yg datang.bestnya.

Friday, March 30, 2012 9:42:00 AM

BESTNYE KAK....mmg betul rezeki terpijak nie...lieya gak tak bekpes lagi ni huhuhuhu

Friday, March 30, 2012 9:44:00 AM

terasa penuh perut saya tgk makanan akk pagi ni hehe..

Friday, March 30, 2012 11:23:00 AM

tak baik membazir...hantar kat Penang sikit.

Friday, March 30, 2012 11:40:00 AM

makanan paling best ni....

MAKAN FREE

Friday, March 30, 2012 12:26:00 PM

perghh...sodap...yg penting free..hehe

Friday, March 30, 2012 12:33:00 PM

Peh! Nie betul2 nak kasi org jeles nie. Hahahah! Lapa da nie!

Friday, March 30, 2012 2:32:00 PM

Manyak syok mkn free

Post a Comment