Friday, March 23, 2012

Sekarang...Banyak Hal Boleh Terjadi


kejadian bulan lepas...
motor anak jiran tande tangga...
dua biji tayar ilang dicuri orang...
sian sungguh...dah la motor boleh dikategorikan sebagai masih baru...
hurm...

jaga² dengan kenderaan anak sendiri...
skang sana sini tak selamat...
rasa cam nak hangkut motor naik ke tingkat 5 simpan dalam rumah...
tapi kalu balik kampung dalam tempoh yang agak lama memang wat naik atas rumah pong...
huhuhu.... 

dunia semakin tua...sana sini dah tak aman....rogol, bunuh, kecurian, budak ilang, macam² hal dah berlaku...
hurmm...pikir pikirkanlah....

chow..salam jumaat semua...

8 comments

Friday, March 23, 2012 10:31:00 AM

jahatnya si pencuri nie

Friday, March 23, 2012 10:44:00 AM

curi sport rim ni....adoi...kesian

Friday, March 23, 2012 10:47:00 AM

tingkat 5... mmm... confirm lifnya tak dek kan... kena gigih berusaha nie utk bawak moto tu naik ikut tangga...

Friday, March 23, 2012 10:49:00 AM

jahatnya.. kwn sy lak mtr trus kena angkut.. xde bekas langsung..

Friday, March 23, 2012 10:50:00 AM

Ehhee...makin moden, makin maju..makin banyak jenayah...

Jgalah diri n segala harta termasuk harta karun kan..eheheheehe

Friday, March 23, 2012 10:55:00 AM

@Izni Hafiz Abdul Rashid
eh mestilah ada lif..ate dok umah kuarters kerajaan yang 9 tingkat kan...hahaha...

Friday, March 23, 2012 11:20:00 AM

motor tu tak plk di curi..tayar yg ilang..hehe

Friday, March 23, 2012 12:12:00 PM

mana2 pun tak selamat dah sekarang

Post a Comment