Monday, March 26, 2012

Untukmu Yang Tersayang


rehat tadi sempat aku berlari² ke Alamanda kejap...
p sorang² pun jadik...lagi senang kejaan aku...
sebab utama aku p sana nak cari sesuatu buat yang tersayang...
ekseli aku p sana sebab nak beli barang dapur secara kecil kecilan...
dan sesambil tu nyinggah kat parkson...aku p sebelah sana jek...belah Carrefour tak sempat nak terjah...ate malas...lagi pun takde apa pun barang yang nak dibeli kat sana kan...
huhuhu....

esok lusa tak lama lagi iris dah nak masuk 6 bulan...awal bulan depan kut...
so dah 6 bulan ni dah bleh la kasi makanan pelengkap...tapi semalam dan sabtu lepas aku dah kasi sikit²...
ate tak sabar dah kan...nengok iris pun ok penerimaan dia..so kira takde masalah la kan...

tapi kat taska lum lagi kut makannya...
sebab baru tadi aku p beli bekas pemanas tuk buh bubur dan segala puree yang bakal aku masak nanti...
perghh nampak cam rajin benar ni...kita nengok nanti...hahaha...

belek punya belek...aku terpikat dengan bekas di bawah cap THERMOS ni...
nengok sekali 2 kotak aku amik...
semestinya satu lagi buat opismate yang anak dia lahir selang sehari dari iris tu kan....

ni dia bekasnya...kaler warna warni lagi...
harganya RM54.90...tak taulah mahal ke murah...sebab aku nengok cap THERMOS ni, hok ni jek yang mampu milik oleh aku...lelain seme cecah rm ratusan ringgit...adehh....

dan semestinya aku punya kaler pink lor...cehh sejak bila aku sangat obses dengan kaler ni ek...erkk... 

dalamnya ada bekas makanan cam gitu...
ada 3 bekas...ijau, oreng dan pink...oklah tu, tuk makan pagi, tengahari dan petang...cehh... 

comel jek kan...leh sukat² terus...
ni yang buat aku makin tak sabar nak bagi iris makan secara eksklusif ni...hahaha... 

hurmm...aku rasa aku ada bekas² gini kat rumah...ke aku terlupa ni...
kena cek balik la...tapi seingat aku yang 3 sekali dalam satu bekas takde lagi la kut...hehehe...

notadijariku: hari nak ujan...bunyi guruh jek dari tadi...eh tetiba...ada kena mengena ke??? hahaha...

16 comments

Monday, March 26, 2012 2:37:00 PM

ni bekas utk iris ke utk ibu bawak bekal ni? hahhaha jeles makcik kau tgk color pink.. :P

Monday, March 26, 2012 2:37:00 PM

menarik tu.. senang dah asing siap2.. hehe

Monday, March 26, 2012 2:37:00 PM

wow cutenya bekas ni

Monday, March 26, 2012 2:38:00 PM

cantik... sesuai utk iris... ;p

Monday, March 26, 2012 2:40:00 PM

cantik.....suka²

Monday, March 26, 2012 2:41:00 PM

cantik la..tp nengok rega ate mahai bebenor pulak..hehe..

Monday, March 26, 2012 2:49:00 PM

comei ler utk gegirl ..kalau aku ada gegirl harus rembat ;-)

Monday, March 26, 2012 2:49:00 PM

acewah..ni yg tak sabaq dik iris nk makan mcm2 nih..:)

Monday, March 26, 2012 3:19:00 PM

skrg nih mcm2 bekas erk...
dlu buh dlm bekas tupperware biasa jerk... hehehe

Monday, March 26, 2012 4:54:00 PM

Harus aku sambar nih. Dah lama cari thermos mcm nih.

Monday, March 26, 2012 4:59:00 PM

murah.. i like. tapi aku baru jer beli utk rayyan, gambo spongebob rm 80 sebijik.. igt nak bekalkan utk nursery/pengasuh.. tp mcm syg la pulak. maybe akan beli yg mcm ni jer utk dia pakai harian. yg spongebob tu pakai bila kuar jenjln dgn aku.. hihi

Monday, March 26, 2012 5:10:00 PM

comel nye senang nak bawak makanan utk baby kan

Tuesday, March 27, 2012 12:17:00 AM

eh, eh..
menareks la kak.. :)

Tuesday, March 27, 2012 10:30:00 AM

aku dah beli kat pdg besar ari tu .... tp besar ckit ingat nk letak bekas teparware dlm tu termos tu .....

Wednesday, March 28, 2012 9:50:00 AM

cantek lak bekas tu..

Tuesday, June 30, 2015 9:30:00 AM

salam sis,
Boleh tahu tahan panas lama mana thermos ni?
Boleh email sy khalziey@gmail.com

Post a Comment