Friday, April 20, 2012

Aiskrim Potong


salam semua...
selamat pagi jumaat...
nak tanya...korang suka dak makan aiskrim potong cam gambar di bawah ni..
aku suka sangat...sebab sedap...lagi satu terasa dia punya pati buahan tu...
paling aku suka perisa DURIAN, NANGKA, CEMPEDAK...memang best la...
rasa sekali pasti nak lagi...hehehe...

semalam aku p beli kat 99speedmart kat P9 sana...
sebatang berharga RM0.90
kalu sekotak ada 20 batang harganya RM14.90...
korang ce kira kali la mana yang lebih menguntungkan...hehehe...

dek kerana aku bermurah hati...amik ko...aku beli sekotak lebih semalam...
puas makan weii...
apa kes sejuk² dalam ekon dok pulun aiskrim...hahaha...
memang terbaik la... :p

14 comments

Friday, April 20, 2012 8:11:00 AM

sedapnya aiskrim potong ni...

Friday, April 20, 2012 8:17:00 AM

Durian & jagung tu yg akak rasa sedap....dulu beli RM 0.60 jer kejap jer dah naik harga.....

Friday, April 20, 2012 8:31:00 AM

uih peberet ni kak....walau pun dah belambak sekerim mahal kat pasaran tapi sekrim potong ni jugak tetap sedap.......

Friday, April 20, 2012 8:32:00 AM

sy mmg suka.. perisa kacang merah... emmang terbaekkkkkk!

Friday, April 20, 2012 8:39:00 AM

tiba2 rasa nak beli aiskrim petang ni...hehe

Friday, April 20, 2012 8:44:00 AM

hahaha sgt terbaik.. tq kak nory :)

Friday, April 20, 2012 8:52:00 AM

anum pun suka
anum suka perasa kacang merah
nyum2

Friday, April 20, 2012 8:53:00 AM

sedapnya...sedapnya...

Friday, April 20, 2012 9:02:00 AM

sedapnya...nak sikit

Friday, April 20, 2012 9:54:00 AM

saye suke perisa kacang merah..sedap..

Friday, April 20, 2012 9:58:00 AM

sedapnyer..

Friday, April 20, 2012 10:09:00 AM

ekon tk bapa nkkuat..tkpa kalo kunyah eskrem pon..hehe

Friday, April 20, 2012 10:43:00 AM

terbaekkk...!

Sunday, April 22, 2012 2:31:00 PM

hang wat aku mengidam ja tau..aku la nih leh katakan hari2 makan eskrem...
kt umah baru ja hbis satu tupperware..(perisa vanila...makan share2 la laki bini..ngan anak2..

Post a Comment