Wednesday, April 18, 2012

Aktiviti Anak-Anak


kalu di hari cuti...beginilah kejaan mereka berdua...
bistu nak kemana lagi kan...nak² kalu si abi kene kerja pada hari minggu...
alamatnya dok berkurunglah dua beradik ni bersama adik dan ibu mereka...hehehe...

ni aktiviti mereka berdua yang sempat aku snap...
aku dok peratikan mereka bermain...
konfius ni sebab main masak² or main jadi doktor dan pesakit...
entah la...konfius mak...



korang rasa derang main apa??? 
tu baru dua orang...esok sorang lagi bakal join...lagilah kucar kacir rumah mak...alahaiii anak...

11 comments

Wednesday, April 18, 2012 10:02:00 AM

men doktor² lettew.. hehehe

Wednesday, April 18, 2012 10:14:00 AM

:) biasalah......anak dah besar baru boleh cantikkan rumah...hehehe

Wednesday, April 18, 2012 10:19:00 AM

main doktor2 cek gigi kut..hahha

Wednesday, April 18, 2012 10:27:00 AM

betul tu kak....ngan kite2 jadi tarzan kalo dieorg start begado heheeheheh

Wednesday, April 18, 2012 10:37:00 AM

men doktor2 gak aku teka..heheh..ada talent jadi doktor gigi irfan nih..:P

Wednesday, April 18, 2012 10:42:00 AM

ni confrm main dokto² ni...doktor gigi ke ni??hihihi...1 day nnti leh jdi doktor n buka klinik sndri..wow!!

Wednesday, April 18, 2012 10:43:00 AM

macam main mak2..cuba bagi si anak ubat..tp anak susah nak makan ubat..hihihii

Wednesday, April 18, 2012 10:52:00 AM

dia nak suap kakak dia makan masakan dia kot...ehehee

Wednesday, April 18, 2012 11:14:00 AM

tu main 'ibu dan anak'

irfan tgh suapkan makan utk kakak kot, hehe

Wednesday, April 18, 2012 11:57:00 AM

aku rasa memang dia main masak2..
pastu suapkan si kakak
mcm ibu, masak pure pastu suapkan si iris

Wednesday, April 18, 2012 12:25:00 PM

Dentist ngan patient la...Heheheheh!

Post a Comment