Tuesday, April 3, 2012

Barut Bayi Yang Cantik


itu hari adalah seorang kawan lama...mesej aku, suh aku cari or belikan barut tuk newborn baby dia...
pastu aku ni terlebih rajin, aku belilah kain cotton flannel dalam 1 meter suku...dan anto suh  tailor yang jahitkan...sangat sukalah aku lagi pulak bila mana aku tau yang baby dia tu insyaAllah gegirl...

rambang mata mak cari corak yang sesuai...
owhh, tuk iris ari tu pun mak anto tailor suh jahitkan...barulah sejuk mata nengok corak yang sendiri pilih...hahaha....

nilah barut yang aku baru amik dari tailor tadi...
ada 18 helai kesemuanya... 10 helai member tu dah amik...kira dia beli dari aku lah...
4 helai aku dah beri pada ibu mengandung...
4 helai lagi tuk adik aku kut...nengoklah camner...hehehe....

cantikkan corak bunga²...
barulah jambu kalu baby boy yang pakai...hahaha...

yang ni contoh iris punya...
ni pun ditempah...

sekian citer pasal barut di petang hari...hehehe...

10 comments

Tuesday, April 03, 2012 4:36:00 PM

memang jimat wat sndiri..kain ni pun murah jer & cantik...sya dulu pun beli sndiri suh mak jahit...sampai anak 2 pakai barut yg sama sbb wat besar...klu beli readymade kecik...bla baby besar skit x leh pakai....anak sya sampai 7 bulan masih pakai gak...kekeke...terlebih rajin pakaikan barut

Tuesday, April 03, 2012 4:45:00 PM

hehe.. comeinye pinky..

Tuesday, April 03, 2012 4:50:00 PM

huhu TQ utk 2 barut dulu tak sempat pakai sbb cantek sgt ...sgt terus ...hehehe

Tuesday, April 03, 2012 4:53:00 PM

cantik plak barut bercorak yer kak..saye ade yg putih jer..

Tuesday, April 03, 2012 4:58:00 PM

cantik..ingat ko beli tempat yg sama belikan tuk aku tu

Tuesday, April 03, 2012 5:49:00 PM

eh2, comelnye... anak buah deno barut kaler putih je kak... :)

Tuesday, April 03, 2012 10:40:00 PM

mmg comei... skrg stail barut corak2 kan???
tp akak guna yg 3AZ dulu jer..
barut 3AZ semenya elok2 lg...

Wednesday, April 04, 2012 8:48:00 AM

aku nk masuk anak tiga nih kan izan..smuanya aku beli dn kaler adalah putih..huhuhu
cantek plak barut2 nih..leh la hadiahkan kt 'kawan' hg yg mengandung tuh..heheheh

Wednesday, April 04, 2012 9:58:00 AM

comelnye.. ada gak ye jual kaler gini..

Thursday, April 05, 2012 7:16:00 AM

hahahha..adehhh..jambu pon jambu lah..:p

Post a Comment