Monday, April 30, 2012

Kain Pasang Untuk Raya..Eh Untuk Mak Pun Ada


sambungan dari entry sebelumnya...
dan nilah hasil tangkapan masa p jalan tar haitu...

ni kain  pasang tuk mak...
kainnya lembut...kejap lagi nak pos lelaju kat mak di kampung...

nilah kain yang aku cakap tadi...wangi sungguh bau dia....
dan lembut jugak...rasa best jek cium...
tak taulah basuh nanti bau dia masih ada ke dak...huhuhu... 

tak pernah ada koleksi baju kurung kaler kuning...so belilah sepasang...
rege pun tengah murah kan... 

dan yang paling best...tahun ni dapat gak mak berPOLKADOT 3 beranak bersama anak² dara...
huhuhu...tema??? kita nengoklah raya nanti...hehehe....
janji bukan kaler MERAH...bukan kaler HIJAU...dan bukan kaler KUNING... 
bistu kaler apa ek...hahaha...

dan hari tu jugak keSEMUA kain pasang ni mak dah anto kat tailor peberet mak di p11 sana...
baju kakak dan adik dia, mak suh buh getah kat tangan...dan berSELUAR...susah la kain² ni kat budak²...sesekali apa salahnya ubah stail sikit...hehehe...

notadijariku: semangat mak bercerita sal nak raya ni kan...
owhh tahun ni giliran beraya di PENANG..huhuhu....

psst...kita balik PAHANG nak bang??? :p

9 comments

Monday, April 30, 2012 10:28:00 AM

dahlame wei aku tak gi jln tar..sll bli bj da siap je..bile la nak shoping bj ry ni..huhuhuhu.

Monday, April 30, 2012 10:45:00 AM

cantik.......

saya pun nak beli jugak la.....tapi mak biasa jahit sendiri je

Monday, April 30, 2012 10:46:00 AM

kalo tgk kain2 mmg semangat nk raya je rasa kan hhheee..

nak2 kt jalan TAR ye..banyak pilihan..

Monday, April 30, 2012 10:51:00 AM

wah raya sakan la taon ni..hahaha

Monday, April 30, 2012 11:05:00 AM

byk nye kain raya...

Monday, April 30, 2012 11:19:00 AM

wah..dah soping dah..sonotnye..

Monday, April 30, 2012 11:34:00 AM

raya sakan hg tgk gaya tahun nih...eh lawo la kain polka dot tuh..

Monday, April 30, 2012 11:44:00 AM

cantik...kita pon dh beli dh weekend baru2 nie...:-)

Wednesday, May 02, 2012 11:42:00 AM

tgh dok cari polkadot gak .. klu tau ko ke sana kak ..aku suruh beli polka dot ijau utk sen ngan alisha ... nyesal ...huhuhu

bj raya dah beli dah tp corak cam org besar ckit la kat alisha wlupun cotton...huhu

Post a Comment