Tuesday, April 17, 2012

Kisah Kurung Polkadot...Mak Kena Tukar Yang Lain


hai seme...ini adalah Entry auto publish...sebab time ni mak dah ke klinik...
owhh ari tu...kat entry SINI...mak pernah citer sal mak ada beli sepasang kurung polkadot tuk cik iris kan...
ingatnya mak nak pakaikan kat dia time raya nanti...
tapi ari tu, mak tergerak nak trykan baju kurung tu kat cik iris...
dan nilah hasilnya...

hurmm...nampaknya mak kena tukar ke saiz yang lebih besar la kut hari khamis ni...
harap² kakak yang menjual tu ada...alahaii...

baju ni saiz 6-12 bulan...dan saiz selepas tu adalah saiz 2tahun...tapi besar la plak...
saiz 18-24 bulan takde plak...alahaii...camner ni ek...

cam biasa...dek kerana rambut yang agak halus dan nipis dan sikit...aksesori rambut kenalah ada...hahaha...boleh gitu??? 

cian kat cik iris...pinggang pun dah geting tau...memang tak leh la nak pakai raya ni...
kena cari hok lain... 

pepun gaya wajib ada... :p 

ok, kompem ah...gaji ni mak nak minta cuti...nak p cari kain wat baju raya...
tema kaler dah ada lam paler ni...jangan en somi rekues kaler IJAU peberet dia sudah...
dah 2 kali kai kaler ijau kut...hahaha...

notadijariku: majulah sukan untuk negara...eh tetiba... :p

12 comments

Tuesday, April 17, 2012 1:20:00 PM

comelnya dia berbaju kurung ;)
suka tengok baby pakai baju kurung
tapi masa anak saya kecik.saya buat baju kurung tapi kain tukar jadi seluar besar ..senang nak merangkak

Tuesday, April 17, 2012 1:22:00 PM

hahaha..membesar dgn sihat dak iris ni.. nomey!!!

Tuesday, April 17, 2012 1:26:00 PM

cantik......besar skit xpe kot

Tuesday, April 17, 2012 2:20:00 PM

Comel tul tengok bb kecik pakai baju kurung, nampak sangat comel ;)

Tuesday, April 17, 2012 2:50:00 PM

lor nmpak cam besaq ja ritu kan..awat ketat ka..takpa la pi la tukaq..rasanya leh tuh..
amboi iris..jadi gadis melayu terakhir ngan baju polka dot itew.hehe..

Tuesday, April 17, 2012 3:03:00 PM

tomei2 dia pakai kurung..hikhik

* tiap2 mggu asyik teragak mau p bli kain..kalolah kedai kain peberet ada kt putrajaya kn sng..hahaha

Tuesday, April 17, 2012 3:23:00 PM

olo geramnyer nak gomol2 pipi iris...comey sgt...

Tuesday, April 17, 2012 3:24:00 PM

ala2..tomeinya dia berbaju kurung..

Tuesday, April 17, 2012 3:29:00 PM

amboi geramnya nengok budak bulat ni, cumel sgttt

Tuesday, April 17, 2012 4:09:00 PM

salam kenal :)..

comel je pakai apa pun..putih melepak!

Wednesday, April 18, 2012 8:58:00 AM

Anak akak sgt comels!!!!!1

Wednesday, May 02, 2012 2:34:00 PM

Salam, beli katne ek baju ni? Murah x?

Post a Comment