Monday, April 2, 2012

Sayang Adik


kalau dah dinamakan adik kan...

surelah disayangi...

sian adik jadi mangsa ciuman kakak dan abang dia...

14 comments

Monday, April 02, 2012 1:46:00 PM

adoi...kena gomol la camni...hehehe

tembam

Monday, April 02, 2012 1:49:00 PM

alahai sian adik kena gomol gitu kat abg n kakak...pasrah jer adik ...heheh

Monday, April 02, 2012 1:55:00 PM

suka gambo ni :)

Monday, April 02, 2012 2:00:00 PM

mcm tu sekali kena gomol..

Monday, April 02, 2012 2:03:00 PM

Sayang betul kakak dan abg ngan adiknya yg gebu tu yer.. :)

Monday, April 02, 2012 2:11:00 PM

mak aiii...terseksa adik iris tuh..haha

Monday, April 02, 2012 2:18:00 PM

sampai senget mulut adik kena gomol dgn abang n kakak..comel..

Monday, April 02, 2012 2:35:00 PM

holohhh holohhhh pipi adik mmg mintak di cium je kekdahnyaaa

kiutnya 3 beradik nih...pandang depa terus sejuk rasa perut :)

Monday, April 02, 2012 2:40:00 PM

alahai..tuh irfan yg plg over eksaited kiss adik dia..hehe

Monday, April 02, 2012 2:59:00 PM

ayokk , dap nye cium pipi adikkkk .. gebussssss

Monday, April 02, 2012 3:03:00 PM

TOmeiiiii...kecut pipi adik klo hari2 kena cium mcm nih.

Monday, April 02, 2012 4:03:00 PM

beza wana kulit depa.. anak saya lak, beza, qimie putih, eqal tahap cerah je.. tak seputih abg dia hihihhi

iris, eqal pesan, jg kulit u, jgn main panas, nnt terbakar kulit mulus u hikhik..

Monday, April 02, 2012 10:23:00 PM

artikel tulisan yang baik,,nice post slam kenal..

busana muslim

Tuesday, April 03, 2012 8:24:00 AM

huhu comey nye .....

Post a Comment