Friday, April 6, 2012

Sepasang Kurung Polkadot


semalam kan...cam biasa ada jualan puspanita di opis pada setiap hari khamis...hampir setiap minggu kut ada...cuma lokasinya berbeza...kejap disana...kejap disini...
pastu semalam adalah turun ke jualan...ekseli niat asal nak beli keronsang...
tapi niat asal terpesong bila melihatkan ada jualan baju kurung tuk baby hingga kanak² berumur 3 tahun...
sangat² cantik sampai gelap mata mak tak tau nak pilih yang mana satu...hahaha...

akhirnya...kurung ini yang dipilih...
dan inilah KURUNG PERTAMA buat cik iris...
polkadot gitu...mula nak cari sedondon ngan tema baju raya taun ni...tapi takde la plak..
so amik jugaklah yang ini...janji cantik dimata emak ni sudah... :p
owhh lupa...regenya RM25

kain jalur belang lagi...comel ahh...

balik semalam ingat nak sarungkan kat badan anak dara tu...tapi nengok gaya cam mengantuk tak ingat jek...kasi susu terus tertidur lena...sian anak ibu...tahan mata kat taska ye...

sudahnya aku cuba cam gini bleh...
kira acilah kan...muat tu...hahaha...
owhh aku amik saiz yang 6-12 bulan punya...

lena anak ibu tidur...
buatlah macam mana pung...tidurnya takkan terganggu kalu dah mengantuk sangat kan...
alahaiii...

notadijariku: ok, dapat gaji backdated ni nak cuti...mau cari kain tuk baju raya buat kami 5 beranak...
yey tahun ni beraya ber5...dan semestinya di PENANG...sob sob...

19 comments

Friday, April 06, 2012 10:11:00 AM

cutenya

Friday, April 06, 2012 10:13:00 AM

hahaha..sama lah kita..ke utara lah kita...

Friday, April 06, 2012 10:17:00 AM

:) cantik....kesian baby , syoknya dia tido

Friday, April 06, 2012 10:17:00 AM

alaaaaa tomeinya kalau iris pakai lg comeyyyyy

Friday, April 06, 2012 10:33:00 AM

lailahaillallah...!!!
akak, tolong jgn tunjuk harga!!!!!
saya dah mula nyesal ni, huhhu!

Friday, April 06, 2012 10:34:00 AM

COMEIIII..POLKADOT!I LUV :)

KAMI TAHUN LEPAS DAH TEMA POLKADOT, THN NI BLUR LG KKKEE...

OHHHOOO...SAYA TETIAP THN BERAYA DI UTARA (HUBBY'S SIDE)

Friday, April 06, 2012 11:03:00 AM

alahai comel nye..kalu iris pakai mesti lagi comel..(bila la haku nak ada anak pompuan nih)..haha..

Friday, April 06, 2012 11:50:00 AM

alahai comelnyeeee....aunty pon ade bju polkadot tp ntah ble nk hntr tempah...hahaha...

msti bertambah comel nnti ni...gewamm laaaa

Friday, April 06, 2012 11:51:00 AM

bj raya dah siap tempah dah ... hehehe

cantek nye warna kain bj kurung iris... comey tema tahun ni kena pink la br sama ngan iris

Friday, April 06, 2012 11:56:00 AM

alahaiiii, comelnya!!!

Friday, April 06, 2012 11:59:00 AM

ha ha ah asal boleh jer kan mama iris nie...
tp sweet lorrr baju kurung polka dot kain jalur2 nie utk iris

Friday, April 06, 2012 12:34:00 PM

alahai comel sgt kaler nih ngan anak akak..hehe

Friday, April 06, 2012 12:34:00 PM

alahai comel sgt kaler nih ngan anak akak..hehe

Sunday, April 08, 2012 12:01:00 PM

comel la nih trend mai balik polkadot kan..aku pun suka gak..

Monday, April 09, 2012 1:13:00 PM

su- awak jualan kat mane..hari aper...cantik..nak jugak baju tu

Monday, April 09, 2012 1:13:00 PM

awak..jualan kat mane..hari ape...nak jugak baju camgitu

Monday, April 09, 2012 1:15:00 PM

su- awak jualan kat mane..hari aper...cantik..nak jugak baju tu

Monday, April 09, 2012 1:15:00 PM

su- awak jualan kat mane..hari aper...cantik..nak jugak baju tu

Monday, April 09, 2012 5:17:00 PM

Comelnya tuan punya baju...cute sesangat. Kalau dekat nak je auntie peluk kuat2

Post a Comment