Wednesday, April 18, 2012

Speechless


tak terkata...
kalu korang baca sorat kabo...sure perasan iklan ni kan...
adehh...
hehehe...miang miang keladi...makin tua makin menjadi...weEEee....

whay say you???
huhuhu...

20 comments

Wednesday, April 18, 2012 4:34:00 PM

speechless.....

Wednesday, April 18, 2012 4:36:00 PM

makin tua makin menjadi..hahaha

Wednesday, April 18, 2012 4:41:00 PM

vongok kan..kita pon pasan ada satu lg iklan kt mingguan wanita...ntah hape2

Wednesday, April 18, 2012 4:44:00 PM

dah lama perasan...ntah ape2 ntah...buat malu je kalau anak2 kecik baca...

Wednesday, April 18, 2012 4:44:00 PM

gelik!!!!

Wednesday, April 18, 2012 4:44:00 PM

dah lama perasan...ntah ape2 ntah...buat malu je kalau anak2 kecik baca...

Wednesday, April 18, 2012 4:45:00 PM

ada yg iklan tu siap bini pertama kedua join

Wednesday, April 18, 2012 4:50:00 PM

memualkan!

Wednesday, April 18, 2012 4:52:00 PM

dah tua buat cara tua...hehehe

Wednesday, April 18, 2012 4:55:00 PM

Benci.
Ada satu hr ternampak dalam H Metro, iklan psl b**bs. Macam sgt memalukan kaum perempuan. :(

Wednesday, April 18, 2012 5:07:00 PM

tgk gambar pon mmg miang..hehe

Wednesday, April 18, 2012 5:12:00 PM

erk.....

Wednesday, April 18, 2012 5:23:00 PM

mcm nk suh laki cari bini lain je.. choii...

Wednesday, April 18, 2012 5:34:00 PM

miang! Tp dh jodoh dia kot...heheh

Wednesday, April 18, 2012 8:53:00 PM

promot tang tu plg laku kot,hmmm

Wednesday, April 18, 2012 10:56:00 PM

uikkk ader ye dik ???
ekekekk x perlahhh miang2 dgn isteri sendiri koot ekkeke ;)

Thursday, April 19, 2012 8:23:00 AM

hmm loya aku tgk...ada lagi iklan tuh.." kira ada dialog la (lam majalah ka paper tah..tak hengat)..

" Dulu isteri selalu komplain...kata cept tumbang..maklumlah isteri muda..tp skrang tidak lagi" hahaha..leh lak cam tuh kan..ish2..

Thursday, April 19, 2012 12:21:00 PM

malu ;(

Thursday, April 19, 2012 3:18:00 PM

ko taknak bergambo macam ni ker zan?..kahkahkahkah

Wednesday, April 25, 2012 7:14:00 AM

paper mana yang awak baca nie... tak pernah pulak teman jumpa iklan macam nie...

Post a Comment