Monday, May 7, 2012

5 Tahun


hari ini...tanggal 7 Mei 2012 merupakan hari ulangtahun kelahiran anak dara aku yang tersayang...
takde apa yang boleh ibu ucapkan...hanya...
moga kakak menjadi anak yang soleh buat ibu dan abi...
bijak dan boleh diharapkan dalam segala hal...

happy besday kakak...
proud to have you...love you so much dear...

last but not least...
kakak dan adik kesayangan dia...

ni kek-kek tahun lepas...tahun ni??? lum fikir lagi...kelam kabut la...hubby baru balik dari OS semalam...

2008-1 Tahun


2009- 2 Tahun


2010- 3 Tahun

2011- 4 Tahun

kek tahun 2008 takde la plak...masa tu pun baru stat berblog...so tak tau mana pigi gambarnya...
ke memang takde kek masa umur dia setahun tu...erkkk takkan la kut...ermm...entah la...pening sudah...

pepun...

+SELAMAT HARI LAHIR BUAT ANAKANDA PUTERI+

17 comments

Monday, May 07, 2012 8:50:00 AM

kakak dah 5 tahun dah..hepy belated besday..dah leh la harap skit2 ek..

Monday, May 07, 2012 8:53:00 AM

selamat hari jadi kakak...semoga jadi anak yg solehah ye...Amin

Monday, May 07, 2012 8:53:00 AM

happy birthday hanan!

Monday, May 07, 2012 8:53:00 AM

hepi besday kak long ....

semoga ape saje harapan ibu terhadap kamu menjadi nyata ....

Monday, May 07, 2012 9:15:00 AM

dari kakak dalam perut..masa baby2 aunty pijot tgk kakak tau..pastu waktu membesar lak...hari2 tgk kt blog..

SELAMAT HARIJADI HANAN...luv u ...

Monday, May 07, 2012 9:21:00 AM

selamat hari lahir buat anak dara sis
hehehe, kejap je dah besar ek

Monday, May 07, 2012 9:25:00 AM

Happy Besday kakak hanan... moga sentiasa dimurahkan rezeki... :)

Monday, May 07, 2012 9:26:00 AM

wah.....selamat hari lahir...

:)

Monday, May 07, 2012 9:27:00 AM

selamat hari lahir..dah besar jadi org yg berguna ye..sy singgah dan follow ok.

Monday, May 07, 2012 9:35:00 AM

tahun ni kakak nak kek dora lah ibu..hehehe

Monday, May 07, 2012 9:37:00 AM

hepi besdei kakak.. semoga kakak menjadi anak yg solehah n menjadi contoh terbaik buat adik2.. amin

Monday, May 07, 2012 9:38:00 AM

selamat hari lahir utk kakak..semoga jadi anak yg solehah buat ibu dan ayah ~

Monday, May 07, 2012 10:29:00 AM

hb hanan comel ^_^

Monday, May 07, 2012 11:01:00 AM

comelnye kakak dah besar...happy bornday

Monday, May 07, 2012 11:55:00 AM

happy birthday kakak.. semoga jd anak yg solehah ye.. =)

Monday, May 07, 2012 2:28:00 PM

happy birthday kakak. cantik sgt semua birthday kek tu

Monday, May 07, 2012 6:49:00 PM

dah besar dah anak akk..

Post a Comment