Thursday, May 31, 2012

Edisi Cerita Campur Aduk


ok, malas nak menaip banyak hari ni...
biar gambar yang cerita segalanya...

masa irfan demam itu hari...
anak ni kalu dia demam paling aku riso sebab nak kebah memang cepat...cuma nak bagi makan ubat tu payah...kena kepit segala dulu baru bleh...
sib baik ada digital thermometer....anak demam dah tau nak buat apa...suhu kena pantau selalu...

tido gaya bebas...terkangkang ye dik...masuk angin lebih katanya...

skang ini budak makin advance...seme dia nak buat...nak merangkak pun ye, nak duduk pun ye, nak memanjat pun ye...semua lah...takpelah dik...usaha tangga kejayaan...hehehe...

tiap pagi...rebeh bahu mak...2-3 beg mak kena galas termasuk cik iris tu jugak...mana tak sakit bahu...huhuhu....tapi ada orang kesah???? ekekeke...

kita kan 1 Malaysia...masih tak berjaya nak buat peace... 
riso ngan berat anak ni... umur 3 tahun berat 20kg...arghhh obes sudah...aduyaiii...

apa samanya diorang berdua ni... 

tak sah kalu takde gambar MEREKA bertiga ni... 

itu hari adik plak yang demam...kena bukakan baju...kasi wap panas tu keluar.... 

teringin pulak makan durian...

ok bye...tu jek gambar yang ada...edisi campur aduk punya stori...

notadijariku: lagi 3 orang lum kasi alamat...takmo FM ke awok2 ni...nengok SINI saper yang menang...

11 comments

Thursday, May 31, 2012 10:39:00 AM

bolatnye perut iris... untung ade digital thermometer tu .. tak yah kepit2 lama2 ...

fahim meragam tk mo mkn ubat aku sumbat ubat montot......dan muka

alisha pun memanjat gak sofa tp tak terer lagi

Thursday, May 31, 2012 11:00:00 AM

comelnya

Thursday, May 31, 2012 11:07:00 AM

amboi dak irfan tu..kemain bambam lagik.. yg iris mkin bijak..si kakak mkin ayu gitewww

Thursday, May 31, 2012 11:23:00 AM

samalah ank sy kemain susah makan ubat!kena kepit bagai..

Thursday, May 31, 2012 11:39:00 AM

kena pakai stroller la kot pagi2....letak anak dlm tu...brg2 kat tmpt brg tu...tolak saje

Thursday, May 31, 2012 11:51:00 AM

semoga cepat sembuh....

Thursday, May 31, 2012 11:54:00 AM

irfan lg berat dr mia

Thursday, May 31, 2012 12:55:00 PM

kalu awok2 takmo FM, saya dh chop!
saya dh bgtau mlm td, hikhik =p

Thursday, May 31, 2012 1:39:00 PM

alamakkk pic last x leh blah dik .. mencikk ! .. ;)

Thursday, May 31, 2012 2:42:00 PM

tudia irfan dh 20 kg..sama berat ngan kak pia yg dajah 1..huhuu..

izan...sapa tak mo tuh..bak kat aku la..hehe..

aisey..gitu la rutin si ibu pepagi..takpa zan pengorbanan..

Friday, June 01, 2012 11:29:00 AM

saya tertarik kat doyan itu!!!!! waahhh.. kuning nya..

kak.. kita dah emelkan detail kita kat akak kan? dapat ke tak...?

tq..

Post a Comment