Wednesday, May 30, 2012

Fridge Magnet...Korang Nak???


salam semua...
pagi yang mendamaikan...aku ingat bos dah mula cuti hari ni...
tapi pagi tadi, eh eh, ada plak dia datang...tersengih jek...rupanya dia dipanggil meeting...
alahaii...aku pun tak tau meeting apa...sebab aku tak dimaklong kan...takper...

so hari ni just dok depan pc kejap...sambil jalan sana sini di alam maya...sementara bos dok tengah meeting kan...tapi ingat kejap lagi cam nak buat 5S kat bilik sendiri ni...
semalam aku dah stat mengemas...
masa mengemas semalam, aku terjumpa ada 7 buah FM telah tersimpan kemas dalam kotak bawah meja aku ni...memandangkan kesemua FM ni ada yang lebih kurang dengan koleksi FM yang aku ada...
makanya adalah baik aku berkongsi FM dibawah ni dengan korang...

so kalu korang nak FM dibawah ni...
sila tinggalkan komen dengan komen... Saya Nak Satu 
pastu tak kesahlah korang nak komen apa pung...janji ada komen dengan ayat di atas ni...

kalu korang nak baik cepat...

so kepada yang berminat...dipersilakan...
bukan kena bayar pung...sesen pun tak...aku bagi free...siap pos buh setem lagi...hahaha...

nilah FM² nya...1 dari Singapore, 1 dari Melaka, 1 dari Langkawi dan 4 dari Cameron Highlands

kalu nak baik cepat...takmo takpelah...aku tak paksa...kalu ikutkan nak bagi kat semua orang...tapi tulah..terjumpa ada 7 ketul jek... :p

yang tak terjumpa banyak...nuh, ada kat peti ais kat rumah dah kat kabinet besi kat opis ni...hahaha...

notadijariku: tarikh tutup ikut suka aku jelah..kalu aku nak tutup jap lagi, makanya jap lagilah aku tutup..hahaha....

25 comments

Wednesday, May 30, 2012 8:54:00 AM

nk singapore la sbb tak penah pegi

Wednesday, May 30, 2012 8:54:00 AM

Saya Nak Satu

sebabnya Zana memang pengumpul FM.. suka beli FM, suka tempah FM, suka bila dapat FM.. hihihi.. kalau dapat FM ni, maka makin bergaya lah fridge di dapur Zana tu..

Wednesday, May 30, 2012 8:57:00 AM

SAYA NAK SATU = from singapore

Wednesday, May 30, 2012 9:01:00 AM

kak, sy nak!! *angkt tgn tinggi²*

Wednesday, May 30, 2012 9:02:00 AM

ouhhh.. saya nak satu!! saya nak yang melaka lah, sebab frust hari tu pergi melaka tapi tak sempat beli! waaa.. kalau dapat ni memang rezeki lah ni... =D
terima kasih... =)

Wednesday, May 30, 2012 9:10:00 AM

salam.Saya Nak Satu fridge magnetic..memandangkan hobi sekarang adalah mengumpul fridge magnetic asal member outstation jew mesti saya akan kirim fridge magnetic..dan kalau boleh Saya Nak Satu fridge magnetic Singapore sebab mmg teringin nak gi Singapore..

Wednesday, May 30, 2012 9:18:00 AM

Salam Izan..

SAYA NAK SATU!!!

bg la saya satu..tak kira la FM dr mana..yg penting saya DAPAT!!!..
:-)

Wednesday, May 30, 2012 9:19:00 AM

saya nak satu..opss..tetiba pula..hihihi

Wednesday, May 30, 2012 9:22:00 AM

Saya nak satu jugak..kalau ada rezeki boleh tambah collection kat umah tu.. :)

Wednesday, May 30, 2012 9:28:00 AM

saya nak satu:)

tak kisah la yang mana-mana pun sis,hehe....buat tambah koleksi:)

Wednesday, May 30, 2012 9:28:00 AM

saya kumpul jugak FM ni tapi letak kat peti ais banyak yg dah pecah.mana taknya,peti ais kecik je..bila tertepis jatuh terus patah dua.huhu.jenis batu kapur mmg mudah pecah..tapi yg ni lebih murah banding yg plastik @ besi...skrg saya letak kat opis (cpu tu) belum penuh lagi..tgh kumpul2 je

Wednesday, May 30, 2012 9:29:00 AM

Saya Nak Satu..

dulu dpt dh yg kameron ngan sarawak dari hg..kali nih nk yg singapore lak la..andai ada rejeki si ibu mengandung..heheh

Wednesday, May 30, 2012 9:29:00 AM

Saya Nak Satu.

Hehehe. kita nak kipas. Siap request lagikan.

note: kita tak sama bilangan anak kak, tapi kita sama sebab kita seorang emak dan isteri yg bekerjaya :D

Wednesday, May 30, 2012 9:30:00 AM

saya nak satu.. bestnye dapat FM free..hehehe...

Wednesday, May 30, 2012 9:40:00 AM

saya nak satu

kalo dpt dua alhamdulillah
hehee

Wednesday, May 30, 2012 9:41:00 AM

Saya Nak Satu!!!

zan, kesian aku tak pernah dpt fm dr melaka. dr singapore pn lom lg. kesian aku weehhhh sob sob sob..

Wednesday, May 30, 2012 9:49:00 AM

SAYA NAK SATU - SATU AJE
TUJOH FM DI ATAS CANTIK DAN CUTE

Wednesday, May 30, 2012 10:05:00 AM

Ingat nak satu tapi semua tu saya dah ada....

Wednesday, May 30, 2012 10:09:00 AM

cantik fm melaka tu. walaupun kg saya di melaka, tak pernah terlintas sekalipun untuk saya beli fm bila balik berkunjung ke melaka.. oleh itu, SAYA NAK SATU!!! :)

Wednesday, May 30, 2012 10:11:00 AM

SAYA NAK SATU!

Tak kiralah yang mana satu...thanks

Wednesday, May 30, 2012 10:20:00 AM

saya nak satu... yang singapore.. sebab saya tak pernah pergi sana lagi... huhuhuhuhu...

Wednesday, May 30, 2012 10:25:00 AM

SAYA NAK SATU!!!!! kalau bolah nak yang ada kasut tuh, boleh pakai time raya nanti... haha

Wednesday, May 30, 2012 11:33:00 AM

tak pe la kak ...bg kat org lain la..hehehe

Wednesday, May 30, 2012 12:24:00 PM

alamak, dan lagi tak ni??

SAYA NAK SATU,

tp klu nak bagi 2,3 pun boleh juga ahaahah

Thursday, May 31, 2012 1:20:00 AM

dah terlepas, huhu!
ada lebey tak kak? ^_~

Post a Comment