Thursday, May 17, 2012

Hadiah Untuk Cikgu Sempena Hari Guru


salam semua...
rasanya tak terlambat kut, aku nak amik kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat semua guru² di Malaysia terUTAMA sekali buat cikgu 
Tadika Kemas Felda Kemboja Jengka 4 Tahun 1987
Sekolah Kebangsaan Jengka 4 Tahun 1988-1993
Sekolah Menengah Jengka 6 Tahun 1994-1998
para pensyarah di UiTM Jengka Tahun 1999-2002...
ye aku anak felda...hehehe...
dengan ucapan...terima kasih kepada kalian yang telah mendidik saya hingga saya telah menjadi seperti hari ini...alhamdulillah....

so untuk hari guru ni...aku telah siapkan beberapa hadiah untuk diberikan kepada cikgu anak3 semua...
untuk adik dan abang...telah aku ceritakan seperti di entry HADIAH UNTUK MEREKA 
dan untuk cikgu kakak plak...oleh kerana cikgu dia sorang...
so aku kasi yang agak spesel...
ingat nak suh kasi pagi tadi...tapi tah macam mana tah, oleh kerana faktor usia, mak terlupa...
tengahari tadi masa nak p amik kakak kat sekolah, lari kejap balik rumah...
semata nak amik adiah yang tertinggal...yang telah aku siapkan malam tadi...

nilah adiahnya...sayang sungguh nak guna bekas adiah ni tau...lama dah aku simpan...hehehe...
giler kede kan... :p

yang dalamnya terkandung adiah yang berbalut dengan pembalut kaler merah di bawah ni...
aler, aku beli sepasang kain pasang jek tuk cikgu dia...
patutnya bagi semalam...tapi oleh kerana aku tak puashati dengan pemilihan kain oleh si suami, aku suruh dia p tukar...hahaha...
susah la kan, kalu tak pilih sendiri...tapi jalan tar bukan sebelah opis aku...tapi sebelah opis hubby...
ok, aku redha... 

harap cikgu dia sukalah dengan hadiah yang tak seberapa...
sebab jasa cikgu dalam mendidik kakak sangatlah berharga dan tidak ternilai dengan wang ringgit...
dan semoga ilmu yang dicurahkan tidak dipersiakan...amin

notadijariku: next week 21-24 Mei kakak ada peperiksaan pertengahan tahun...dan pada 25 Mei ni lak diadakan sambutan hari guru di tadika dia...
hurmm...nak kasi apa ek...juadah apa yang sesuai...tengah berfikir ni...alahaii....
kalu ibu ko ni pandai masak kan senang kak...huhuhu...

3 comments

Thursday, May 17, 2012 2:08:00 PM

aku nk bg pe ek...belum beli lagi .. ingat nk beli 2 hari lepas tp tahu je la ... budak2 sakit .....mak jd lemau ....tak kisah kan klu bg lmbt janji ikhlas kan

Thursday, May 17, 2012 2:23:00 PM

kak, order apam pokemon la..
eh, eh..apam pokedot!aahahah!
campur2 bee+bug+angry bird, mesti budak2 suke ;)

Thursday, May 17, 2012 5:27:00 PM

tu ar..kerana guru, siapalah kita pd hari ini..:-)

Post a Comment